Jump to content

Driving School : The 360

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

het klinkt mischien stom maar de 1e missie van de driving school lukt me al niet :N ik houd gewoon vooruit, achteruit en links/rechts ingedrukt maar er komt geen beweging in die auto hij draait alleen met zn wielen en er komt een hoop rook vanaf. Heeft iemand tips hiervoor _O_ (ik speel het trouwens op PC).

Grtz.

Bewerkt: door High_Roller
Geplaatst:

Hey,

Welkom op het forum.

Voor deze missie is er volgens mij niet echt een bepaalde tip ofzoiets dergelijks.

Je moet vooruit en achteruit indrukken en één van de knopjes (links of rechts, ligt eraan welke kant je hebt gekozen volgens mij).

het klinkt mischien stom maar de 1e missie van de driving school lukt me al niet :N ik houd gewoon vooruit, achteruit en links/rechts ingedrukt maar er komt geen beweging in die auto hij draait alleen met zn wielen en er komt een hoop rook vanaf. Heeft iemand tips hiervoor _O_ (ik speel het trouwens op PC).

Grtz.

Gebruik de toetsen 'W', 'S' en 'A'. Deze dien je allemaal gelijk in te duwen en zo zul je de missie makkelijk binnen de tijd voltooien. En het klinkt helemaal niet stom hoor, iedereen heeft wel eens dat missies niet willen lukken. WikiGTA kan handig zijn om het spel te voltooien. Kijk bijvoorbeeld op deze pagina om meer te weten te komen over deze missie.

Bewerkt: door Jay;

is het nou de bedoeling dat je "A" of "D" indrukt als pijltjestoets of de "pijltjestoets(en)" xD ?? ik heb het al zo vaak geprobeerd moet je de toetsen precies gelijk indrukken ofzo?? :puh:

Bewerkt: door High_Roller

Gewoon de S en de W indrukken tegelijkertijd en dan A.

Wel alles ingedrukt houden en draai je vanzelf een rondje.

Thats it.

EDIT: nouja, het ligt eraan hoe jij je toetsen hebt ingesteld.

ik heb bijvoorbeeld met de pijltjes en jij mss met WASD.

Als je nou met de pijltjes bestuurd moet je gewoon pijltje naar boven en naar beneden tegelijkertijd ndrukken en dan opzij.

Bewerkt: door joppie
is het nou de bedoeling dat je "A" of "D" indrukt als pijltjestoets of de "pijltjestoets(en)" xD ?? ik heb het al zo vaak geprobeerd moet je de toetsen precies gelijk indrukken ofzo?? :puh:

Gebruik één van de volgende methoden om deze missie te voltooien. Methode 1: W + S + A (tegelijk indrukken en inhouden!) Methode 2: W + S + D (tegelijk indrukken en inhouden!). Als je dus een van die twee methodes gebruikt moet het toch echt lukken met de missie. Tevens is het toch handig om de pagina (WikiGTA) die ik aangaf, goed door te lezen.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Als je blijft rijden tot de tijd stopt ligt je score echter lager dan normaal. Dus als je een volledig rondje ziet op de grond van het slippen moet je alles loslaten dan is de kans groter op Goud.

Geplaatst:

Thats it.

Maar als ik w en s indruk doet a of d het niet, en als ik eerst een richting kies en dan op w en s druk geft hij geen gas :S

Geplaatst:
Maar als ik w en s indruk doet a of d het niet, en als ik eerst een richting kies en dan op w en s druk geft hij geen gas :S
Dan heeft jou toetsenbord er problemen mee als je meer dan 2 toetsen tegelijk indrukt. :7 Kijk of het lukt met een ander toetsenbord of upload je savegame dan haal ik die oefening even voor je. ^_^

Thats it.

EDIT: nouja, het ligt eraan hoe jij je toetsen hebt ingesteld.

ik heb bijvoorbeeld met de pijltjes en jij mss met WASD.

Als je nou met de pijltjes bestuurd moet je gewoon pijltje naar boven en naar beneden tegelijkertijd ndrukken en dan opzij.

bij de (standaart) instellingen moet je W+S en (pijltje -->,pijltje <---,A, of s)

dan als je 360 graden(pff das heet:P) moet je stoppen,hoe rechter en hoe sneller je het doet hoe hoger de score

lukt het nog steeds niet?

kijk dan even bij het sub-forum save game aanvraag(topic lijst,daar staat ie bovenaan)

edit:wat koe dus ook zei:P

Bewerkt: door xorpa
Geplaatst:
bij de (standaart) instellingen moet je W+S en (pijltje -->,pijltje <---,A, of s)

dan als je 360 graden(pff das heet:P) moet je stoppen,hoe rechter en hoe sneller je het doet hoe hoger de score

Dat lukt toch niet op zijn toetsenbord! :duh:
Geplaatst:
Dan heeft jou toetsenbord er problemen mee als je meer dan 2 toetsen tegelijk indrukt. :7 Kijk of het lukt met een ander toetsenbord of upload je savegame dan haal ik die oefening even voor je. ^_^

ik heb hem geupload ;)

Geplaatst:

Dat lukt toch niet op zijn toetsenbord! :duh:

zie mijn edit -_-

edit:wat koe zei:P

dat dus:P

btw homemode quote tags sucks

anyways moeten we niet eens ontopic?:puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

hele late reactie, maar als je sturen met muis (steer with mouse) aanzet is die een stuk makkelijker!

de meeste toetsenborden zijn geprogameerd dat je maar maximaal 2 toetsen in kan drukken tegelijk!

dus wat je nu moet doen is rem en gas (w en s) tegelijk indrukken en je muis naar links of rechts bewegen, als je nog niet verder was succes :7 anders is dit voor mensen met zelfde probleem!

Geplaatst:

Het is niet nodig om nu nog hulp te bieden, zoals je al had geconcludeerd is het probleem van enkele maanden geleden. Zolang er zich geen nieuw probleem voordoet kan dit topic verder met rust gelaten worden. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...