2fast{0} Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 px. Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Wie het eerst maalt!
KJF Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik doe wel mee :o Jammer, ik ben net te laat ;P
2fast{0} Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik doe wel mee :o Oke, mijne komt gelijk naar die van jou!
Heester Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Daar isie dan :o Succes Edit: Fantastic is me design naam Bewerkt: 9 juli 2008 door Heester
2fast{0} Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Heester 2fast{0} Veel succes en moge de beste winnen!
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 2fast{0} Mooie signature. Je hebt Will er goed opgeplakt. De achtegrond past er goed bij, net zoals de effecten. I AM LEGEND heb je ook op de goede plek gedaan. 9/10 Heester Te veel rood. Iets minder rood had wel gemogen. Fantastic Feel the power is ook gewoon te rood. Ook het poppetje, te rood. Alleen het haar is geel. En je hebt wat witte effectjes gedaan. Eerlijk gezegt niet mooi. 5/10 Vote: 2fast{0}
Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) 2fast{0] Mooie sig, Will goed ingeplakt, Text goed. 8.0 Heester Beetje erg rood, Leuk dat je goku erin plakt. 6.5 Sorry Heester Mijn stem gaat naar 2fast{0] >>> Door .Levi.: Deze stem telt helaas niet mee aangezien dit lid eigenlijk geen toegang meer heeft tot dit forum.<<< Bewerkt: 9 juli 2008 door .Levi. Stem telt niet
M4X Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Stem: 2Fast{0} Ik zie eerlijk gezegd al in 1 oogopslag welke van de twee signatures mooier is. Heester, jouw signature is wel oke, maar hij is ten eerste te klein. Een iets groter formaat had wat meer rust aan de zijkanten uitgestraald, wat het veel mooier zou maken. Nu is het geheel te druk. Ten tweede is het iets te rood, wat te kwaliteit van de render erg slecht maakt, wat jammer is. Ook had je een beter font en een beter plaatsing uit kunnen zoeken voor je tekst, want zo is het niet zo heel mooi, behalve de kleur. 2Fast, jou signature is op bijna alle fronten net wat beter. De signature is goed opgevuld met leuke kleuren die prima bij de render passen. Het enige wat me meteen opviel wat ik niet zo mooi vind is de achtergrond die heel licht over de render loopt. Daardoor is de render wel wat mooier ingeblend, maar ik vind het niet zo mooi staan. Ook je naam vind ik niet zo goed bij de rest passen qua font. Ook had je de brushes wel iets feller kunnen doen, en wat ook nog een leuk effectje zou geven is een heel licht gele binnenborder. Het lichteffect is wel weer goed
2fast{0} Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Niemand meer, 2 is best weinig.
jesse_gtalover Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik ga ook voor 2fast, ook al hou ik niet zo van I Am Legend Het is een mooie sig, straalt rust uit en dat is helemaal niet erg
GTA Haas Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) 2fast: Jou sig is heel mooi, de kleuren passen goed bij elkaar. De tekst is ook goed. Je hebt Will Smit er ook goed opgedaan, en de Tekst "I Am Legend" zoals Sonny-The-Pilot al zei. Dus jij krijgt van mij een 8.1 Heester Jou sig is ook mooi, alleen er zit teveel effect in. En de achtergrond is ook mooi de tekst. Behalve de kleurtekst, want je Achtergrond is rood. En je kleurentekst is ook rood. Dat is wel een minpunt daarom krijg jij van mij een 7.5 Vote: 2fast{0} and the furious :$ [/font] Als je niet eens bent met de rating BP,PM me dan even. Bewerkt: 11 juli 2008 door GTA Haas
Bossinkje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 2fast{0}: Een erg mooie sig. Je hebt Will erg goed erop geplakt, en ook de tekst heb je heel mooi gedaan. De achtergrond met die effecten is ook erg mooi. 9/10 Heester: Deze sig is een beetje rood. Ook de render is nogal rood, en dat is erg jammer. Doordat je de tekst ook rood hebt gedaan, valt die niet echt op. Ik weet niet wat jij met rood hebt, maar dit vind ik een beetje tè veel rood. 6/10 Mijn stem: 2fast{0}
Dizzee Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Battle afgelopen! Gefeliciteerd 2fast{0} +1 punt voor jou. Helaas Heester, volgende keer beter! Closed en updated.
Recommended Posts