Jump to content

playboy x


cj101

Recommended Posts

ik heb de missie gehaald maar een vraagje,hoe komt playboy van het dak af want jij hebt de lift genomen en er zit boven geen bedieningspaneel of een trap :duh: , heeft hij een helicopter gebeld of zo of heeft hij de helicopter van de mafia gejat. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je moet in een voertuig gaan zitten en dan krijg je wapens, in het vervolg moet je 3 bewakers doodschieten met een Sniper. Playboy X staat daar en ik snap dus niet helemaal welk dak je bedoelt. Je moet gewoon eerst de bewakers met je Sniper doodschieten en daarna moet je met een goed wapen (geen Pistool dus) iedereen doodmaken maar zorg wel dat je je verschuilt. Voel je ook niet opgejaagd als de Union Leaders te snel gaan want je haalt ze vanzelf wel in. Als je ze allemaal hebt vermoord dan bel je Playboy X op dat het werk is gedaan en dan heb je de missie gehaald en ben 6500 dollar rijker. Ook heb je nog wat wapens over van de missie. Ik heb trouwens de lift niet genomen, ik heb ze gewoon vanaf de grond neergeschoten.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een lift. Volgens mij kan hij hierdoor van het gebouw af. Je hoeft niet persé het gebouw op. Ga gewoon naast de auto staan, en schiet de mensen neer. Ren dan naar het bouwterrein toe. Schiet de leider dood. Kijk uit voor andere mensen. Loop dan naar boven het plateau op. Dan zie je allemaal mensen, schiet die dood. Daar is ook een leider bij. Die moet ook dood. Loop om het hoekje, en daar zijn weer mensen, en een leider. Allemaal moeten ze dood. Dan nog om een hoekje, en schiet weer alle mensen dood. Dan zie je een leider die weg rent. Hij zit ergens in een groot gat waar geen water in zit. Als hij met de ladder omhoog klimt kan je hem makkelijk dood schieten omdat hij dan niks kan doen.

Zorg wel voor veel armor, heath en body armor.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt niet om hulp bij de missie!

Er is een lift. Volgens mij kan hij hierdoor van het gebouw af.

Ja, klopt. Maar de topicstarter heeft wel gelijk, jij gaat ermee naar beneden, dus dan staat die lift beneden. Het control panel staat op de lift, dus die is ook beneden. Hoe krijgt hij hem weer naar boven? Goede vraag.

Maar daar zijn allerlei oplossingen voor te bedenken, bijvoorbeeld een handlanger die naar boven komt en dat ze samen naar beneden gaat, een heli, etcetera...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt niet om hulp bij de missie!
Er is een lift. Volgens mij kan hij hierdoor van het gebouw af.

Ja, klopt. Maar de topicstarter heeft wel gelijk, jij gaat ermee naar beneden, dus dan staat die lift beneden. Het control panel staat op de lift, dus die is ook beneden. Hoe krijgt hij hem weer naar boven? Goede vraag.

Maar daar zijn allerlei oplossingen voor te bedenken, bijvoorbeeld een handlanger die naar boven komt en dat ze samen naar beneden gaat, een heli, etcetera...

Hoezo? Playboy blijft toch gewoon beneden staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt niet om hulp bij de missie!
Er is een lift. Volgens mij kan hij hierdoor van het gebouw af.

Ja, klopt. Maar de topicstarter heeft wel gelijk, jij gaat ermee naar beneden, dus dan staat die lift beneden. Het control panel staat op de lift, dus die is ook beneden. Hoe krijgt hij hem weer naar boven? Goede vraag.

Maar daar zijn allerlei oplossingen voor te bedenken, bijvoorbeeld een handlanger die naar boven komt en dat ze samen naar beneden gaat, een heli, etcetera...

Hoezo? Playboy blijft toch gewoon beneden staan?

Nope playboy is boven op het gebouw en jij gaat naar beneden, maar zoals ik al zei, de lift gaat vanzelf weer omhoog wat je ook kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Playboy komt mee dat dak op en gaat door een verrekijker loeren :puh:

Het gaat er hier dan ook om hoe hij het dak weer af kwam aangezien hij verderop in de missie weer beneden is.

Weet ik, maar hiervoor werd gezegd dat ie helemaal het dak niet mee op gaat

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt niet om hulp bij de missie!
Er is een lift. Volgens mij kan hij hierdoor van het gebouw af.

Ja, klopt. Maar de topicstarter heeft wel gelijk, jij gaat ermee naar beneden, dus dan staat die lift beneden. Het control panel staat op de lift, dus die is ook beneden. Hoe krijgt hij hem weer naar boven? Goede vraag.

Maar daar zijn allerlei oplossingen voor te bedenken, bijvoorbeeld een handlanger die naar boven komt en dat ze samen naar beneden gaat, een heli, etcetera...

Hoezo? Playboy blijft toch gewoon beneden staan?

Nope playboy is boven op het gebouw en jij gaat naar beneden, maar zoals ik al zei, de lift gaat vanzelf weer omhoog wat je ook kan zien.

Wel een beetje raar want de bediening zit op de lift.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...