jorry95 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 als ik een vrindin date en dan weer af zet bij haar huis dan staat er: she is inviting you fore SEX. (of zo iets) maar das nog niet alles er staat ook daar na download the hod coffee mod and watch it (of zo iets) is dit noormaal of heb ik dit alleen????
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 R* heeft veel problemen gehad met de Hot Coffee mod. Daarom geven wij hier geen hulp mee Ga maar verder zoeken op internet.
Hackman Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Inderdaad mogen we je daar niet mee helpen en de mod was ook een van de redenen waarom er een V2 is gemaakt. Hij is voor zover ik weet ook niet meer te downloaden alleen dat weet ik niet zeker. Hier vertelt PatrickW (de uitvinder van de mod) meer er over. Hij vertelt ook dat hij de animaties niet heeft gemaakt maar dat hij het alleen heeft geactiveert. R* heeft het er namelijk uitgehaald en Patrick heeft het weer terug gevonden naar goed zoeken.
PatrickW Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 In het originele spel zit echt geen advies om een mod te downloaden. Ik stel voor dat je het nog eens speelt, en de tekst op het scherm fatsoenlijk leest. Ze vraagt CJ alleen mee naar binnen voor een kopje koffie, niet meer en niet minder.
jorry95 Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 In het originele spel zit echt geen advies om een mod te downloaden. Ik stel voor dat je het nog eens speelt, en de tekst op het scherm fatsoenlijk leest. Ze vraagt CJ alleen mee naar binnen voor een kopje koffie, niet meer en niet minder. oh i beg the difrence dus.....
PatrickW Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 In het originele spel zit echt geen advies om een mod te downloaden. Ik stel voor dat je het nog eens speelt, en de tekst op het scherm fatsoenlijk leest. Ze vraagt CJ alleen mee naar binnen voor een kopje koffie, niet meer en niet minder. oh i beg the difrence dus..... Dus heb je geen origineel spel. Je hebt of een gedownload exemplaar die al aangepast was, of je hebt je originele exemplaar zelf aangepast met mods. In het eerste geval kunnen/mogen we je niet helpen, omdat we geen hulp geven bij illegale examplaren. In het tweede geval kun je het beste het originele spel weer opnieuw installeren.
Fiegel5 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) dus..... Leuk hé? Dat we van die creatieveilingen hebben op het forum . Bewerkt: 9 juli 2008 door Fiegel5
JeGe Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 In het originele spel zit echt geen advies om een mod te downloaden. Ik stel voor dat je het nog eens speelt, en de tekst op het scherm fatsoenlijk leest. Ze vraagt CJ alleen mee naar binnen voor een kopje koffie, niet meer en niet minder. oh i beg the difrence dus..... Dit heb alleen jij denk ik want het is mij nog nooit overkomen :S Heb je mischien een mod gedownload die de ondertiteling veranderd? want daar zou het wel aan kunnen liggen dan..
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Heb je misschien enige .gxt mods geïnstaleerd? Deze vervangen meestal de teksten, zoals deze, voor andere teksten. EDIT: Ik denk dat je zelf emt de bestanden hebt liggen te kloten, want coffee is verkeerd geschreven zoals ZUMZUM zei. Bewerkt: 9 juli 2008 door ..::GhostRider::..
ZUMZUM Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Bovendien is Coffie/Coffee verkeerd geschreven XD
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Je hebt inderdaad dan een .gxt (bestand waar alle teksten in staan) veranderd of door een mod larten veranderen. Heb je nog andere van dit soort mods geinstalleerd? Dan kun je natuurlijk het spel opnieuw installeren, maar je kunt ook een nieuwe american.gxt aanvragen in dit topic. Dan zal een ander lid zo spoedig mogelijk een origineel bestand plaatsen, zodat je weer de normale, standaard tekst hebt staan. Met vriendelijke groeten, NeoSyp @Hieronder: Het is natuurlijk mogelijk dat je een mod hebt geinstalleerd die onbewust je american.gxt heeft veranderd. Dit kan gebeuren bij mods welke een automatische installer hebben of iets dergelijks. Bewerkt: 9 juli 2008 door $NeoSyp$
jorry95 Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 zal niet hoeven voor ik ging modden heb ik alle bestanden in een back up gezet en ik heb (niet dat ik wewet ooit een andere amirican.gtx gedownload
Dvt Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Inderdaad mogen we je daar niet mee helpen en de mod was ook een van de redenen waarom er een V2 is gemaakt. Hij is voor zover ik weet ook niet meer te downloaden alleen dat weet ik niet zeker. Hier vertelt PatrickW (de uitvinder van de mod) meer er over. Hij vertelt ook dat hij de animaties niet heeft gemaakt maar dat hij het alleen heeft geactiveert. R* heeft het er namelijk uitgehaald en Patrick heeft het weer terug gevonden naar goed zoeken. >>> Door -Matthijs: Links naar downloads zijn evenmin toegestaan. URL verwijderd.<<<
Dastard Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Inderdaad mogen we je daar niet mee helpen en de mod was ook een van de redenen waarom er een V2 is gemaakt. Hij is voor zover ik weet ook niet meer te downloaden alleen dat weet ik niet zeker. Hier vertelt PatrickW (de uitvinder van de mod) meer er over. Hij vertelt ook dat hij de animaties niet heeft gemaakt maar dat hij het alleen heeft geactiveert. R* heeft het er namelijk uitgehaald en Patrick heeft het weer terug gevonden naar goed zoeken. *link naar hot coffe mod* Wist je, dat de Hot Cofee mod nu geen mod meer is, aangezien het verwijderd is, en niet meer gebruikt mag worden, het nu warez zijn? Nu heb je al 2 overschreden regels aan je broek hangen jongen. En ookal download je hem, ben je een vuile pervert. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Bewerkt: 9 juli 2008 door Dastard
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 De topicstarter weet inmiddels genoeg en daarmee is alles wel gezegd. Een discussie lijkt me verder niet meer nodig.
Recommended Posts