Puma Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Zojuist zag ik ergens een advert van "Spore Creature Creator". Even een quote van Wikipedia.org: Spore is op het eerste gezicht een evolutiegame, of een godgame. De speler reist langs vele generaties van een soort, en laat deze evolueren van een eencellig organisme tot een meer ingewikkeld wezen. Als het dan uiteindelijk intelligent genoeg is geworden, verandert het spel: de speler hoeft zich dan niet langer zorgen te maken over het uiterlijk en het karakter, maar ontwikkelt vanaf dat punt de beschaving van zijn diersoort. Op een zeker punt ontwikkelt de gemeenschap een UFO, waarmee de rest van het heelal verkend kan worden. Net zoals bij de meeste andere Maxis-games zijn er geen duidelijke doelstellingen, en is men vrij om te doen wat hij wil. Aldus Wright: 'Ik wilde de speler zich niet laten voelen zoals Luke Skywalker of Frodo Balings. Ik wil dat ze George Lucas en J.R.R. Tolkien zijn". Klik hier voor meer info. Nu blijkt er dus ook een spel/programma te zijn waarmee je de dieren zelf kunt ontwerpen! Het is geweldig! Ik heb zojuist een demo gedownload en het is simpel maar leuk. Een paar filmpjes: http://youtube.com/watch?v=vPKvwd9vJZY[/font] Klik hier voor het Spore YouTube channel. Op deze pagina kun je een demo downloaden. De demo is rond de 200 mb, ik raad je aan het te proberen, het is echt geweldig! Een paar creaties die ik gemaakt heb (je kunt in het programma filmpjes opnemen, screenshots maken en animaties met één druk op de knop): Wat vinden jullie ervan? Echt geweldig programma! Je kunt ook jouw creaties in dit topic posten!
gammie_ Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb hier pas geleden een uitgebreid topic over aangemaakt... (Global) Nieuwe Game: EA Games Publiceert Spore Creature Creator, trial versie. Waar leden hun meningen kunnen achterlaten, ook met screens en de trial versie (demo) die 17 juni 2008 uitkwam.
Puma Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Hmm, ik heb toch echt met de zoekfunctie naar "Spore" gezocht en kon niks vinden.. Dit topic kan gesloten worden >>> Door Ikkes: Jouw wens is mijn bevel, Soms dan <<<
Recommended Posts