Jump to content

Gerucht: nieuwe wagens in GTA4 door update


demian_456

Recommended Posts

er had iemand mij verteld dat er niewe wagens enzo zouden komen in gta klopt dat ? ik wist wel dat er niewe missie zouden komen

Bewerkt: door Joriz
onderwerp titel wat verduidelijkt
Link to comment
Delen op andere websites

er had iemand mij verteld dat er niewe wagens enzo zouden komen in gta klopt dat ? ik wist wel dat er niewe missie zouden komen

Nieuwe wagens? Je bedoelt met de uitbreiding ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zou best een mogelijk kunnen ontstaan dat er nieuwe auto's voor GTA IV worden gemaakt. Misschien zit het wel in één van de Downloadbare Contenten. Tot nu toe is er nog niets bekendt over eventuele nieuwe auto's. ^_^

DSgregor:cya: :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt inderdaad in Augustus een Downloadable Content (DLC). Hier wordt het uitgebreid besproken en met de Zoekfunctie kun je nog wel meer topics er over vinden als je de goede zoekwoorden gebruikt, ik gebruikte Downloadable Content en liet hem zoeken in het gedeelte van GTA: IV. Ze zeggen dat dat alleen voor de X-doos is maar er is een kleine kans dat dat ook gaat komen voor de Ps3. Ik weet hier verder niet meer over en als je nieuwsgierig bent moet je maar even dat topic gaan doorlezen. Of er ook wagens zitten bij het Downloadable Content weet niemand (behalve de makers). Het kan in ieder geval wel want het is een uitbreiding, maar er is niks zeker.

Edit: Dat heb ik ook niet opgezocht, ik dacht namelijk dat het Augustus was en van een nieuwe datum was ik niet op de hoogte.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt zoiezo exclusieve downloadable content voor de 360, daar is ook veel voor betaald, maar de kans is ook zeer groot dat er nog meer downnloadable content komt voor de PS3, maar die zal dan ook naar de 360 komen, dit is omdat R* uiteraard zoveel mogelijk dr uit wil halen, en er gewoon wat dingen "missen" in de game die hopelijk met die algemene content meekomen. Ik ga dr zelf vanuit dat R* wat dingen heeft geschrapt, die wel gecreeërd zijn, om er later geld voor te vragen, jammer, maar zo gaat het tegenwoordig helaas. (kijk maar eens op de pre-release screens wat er allemaal mist)

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik zag de tank rondrijden bij 6 sterren.

Nee, maar het is alleen maar een patch! Dan komt er geen nieuwe auto bij!

@Hieronder: Echt waar joh, dat is precies wat ik dus zei.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt inderdaad in Augustus een Downloadable Content (DLC). Hier wordt het uitgebreid besproken en met de Zoekfunctie kun je nog wel meer topics er over vinden als je de goede zoekwoorden gebruikt, ik gebruikte Downloadable Content en liet hem zoeken in het gedeelte van GTA: IV. Ze zeggen dat dat alleen voor de X-doos is maar er is een kleine kans dat dat ook gaat komen voor de Ps3. Ik weet hier verder niet meer over en als je nieuwsgierig bent moet je maar even dat topic gaan doorlezen. Of er ook wagens zitten bij het Downloadable Content weet niemand (behalve de makers). Het kan in ieder geval wel want het is een uitbreiding, maar er is niks zeker.

op de meeste sites staat dat het ook op ps3 komt ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt inderdaad in Augustus een Downloadable Content (DLC). Hier wordt het uitgebreid besproken en met de Zoekfunctie kun je nog wel meer topics er over vinden als je de goede zoekwoorden gebruikt, ik gebruikte Downloadable Content en liet hem zoeken in het gedeelte van GTA: IV. Ze zeggen dat dat alleen voor de X-doos is maar er is een kleine kans dat dat ook gaat komen voor de Ps3. Ik weet hier verder niet meer over en als je nieuwsgierig bent moet je maar even dat topic gaan doorlezen. Of er ook wagens zitten bij het Downloadable Content weet niemand (behalve de makers). Het kan in ieder geval wel want het is een uitbreiding, maar er is niks zeker.

Daar zegt er een wat over een zoekfunctie... Als je die zelf gebruikt (incl. Google of dergelijke) dan had je kunnen weten dat de DLC helemaal niet in Augustus uitkomt! Wederom is het uitgesteld. Lees maar hoor: http://www.gta4.net/news/4112/xbox-360-content-delayed/. (KLIK)

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt inderdaad in Augustus een Downloadable Content (DLC). Hier wordt het uitgebreid besproken en met de Zoekfunctie kun je nog wel meer topics er over vinden als je de goede zoekwoorden gebruikt, ik gebruikte Downloadable Content en liet hem zoeken in het gedeelte van GTA: IV. Ze zeggen dat dat alleen voor de X-doos is maar er is een kleine kans dat dat ook gaat komen voor de Ps3. Ik weet hier verder niet meer over en als je nieuwsgierig bent moet je maar even dat topic gaan doorlezen. Of er ook wagens zitten bij het Downloadable Content weet niemand (behalve de makers). Het kan in ieder geval wel want het is een uitbreiding, maar er is niks zeker.

Edit: Dat heb ik ook niet opgezocht, ik dacht namelijk dat het Augustus was en van een nieuwe datum was ik niet op de hoogte.

Augustus? t was toch uitgesteld naar rondom kerst? of is t weer augustus geworden?...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik zag de tank rondrijden bij 6 sterren.

Nee, maar het is alleen maar een patch! Dan komt er geen nieuwe auto bij!

@Hieronder: Echt waar joh, dat is precies wat ik dus zei.

ja maar een tank is zwaar onrealistisch want denk je dat ze in New York een tank laten rondrijden om een crimineel te pakken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt inderdaad in Augustus een Downloadable Content (DLC). Hier wordt het uitgebreid besproken en met de Zoekfunctie kun je nog wel meer topics er over vinden als je de goede zoekwoorden gebruikt, ik gebruikte Downloadable Content en liet hem zoeken in het gedeelte van GTA: IV. Ze zeggen dat dat alleen voor de X-doos is maar er is een kleine kans dat dat ook gaat komen voor de Ps3. Ik weet hier verder niet meer over en als je nieuwsgierig bent moet je maar even dat topic gaan doorlezen. Of er ook wagens zitten bij het Downloadable Content weet niemand (behalve de makers). Het kan in ieder geval wel want het is een uitbreiding, maar er is niks zeker.

Edit: Dat heb ik ook niet opgezocht, ik dacht namelijk dat het Augustus was en van een nieuwe datum was ik niet op de hoogte.

Augustus? t was toch uitgesteld naar rondom kerst? of is t weer augustus geworden?...

in die link, een paar post terug, staat 'after November' na November, dus...

Bewerkt: door Mikey cool6
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...