rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ontopic: zou wel leuk zijn meer wagens ,maar nu is het ook wel genoeg Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mij hoor je niet klagen over het auto-aanbod, maar meer over de beperkte auto-opties dit keer.. Gelukkig is het schadesysteem wel geweldig :o Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mij hoor je niet klagen over het auto-aanbod,maar meer over de beperkte auto-opties dit keer.. Gelukkig is het schadesysteem wel geweldig :o Hoe bedoel je 'beperkte auto opties', alles uit de voorgaande delen (behalve meteen links en rechts kijken) zit erin. Je kan zelfs je lichten aan en uit doen! Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mij hoor je niet klagen over het auto-aanbod,maar meer over de beperkte auto-opties dit keer.. Gelukkig is het schadesysteem wel geweldig :o Hoe bedoel je 'beperkte auto opties', alles uit de voorgaande delen (behalve meteen links en rechts kijken) zit erin. Je kan zelfs je lichten aan en uit doen! Ik had 't vooral over het tunen. Het opzij kijken vind ik niet erg, want First Person View is gewoon de bom :$ Reageren
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Mij hoor je niet klagen over het auto-aanbod,maar meer over de beperkte auto-opties dit keer.. Gelukkig is het schadesysteem wel geweldig :o Hoe bedoel je 'beperkte auto opties', alles uit de voorgaande delen (behalve meteen links en rechts kijken) zit erin. Je kan zelfs je lichten aan en uit doen! Ik had 't vooral over het tunen. Het opzij kijken vind ik niet erg, want First Person View is gewoon de bom :$ die tunen van SA mis ik ook wel erg stom dat ze dat niet erin hebben gezet Reageren
frankyyguy Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Mij hoor je niet klagen over het auto-aanbod,maar meer over de beperkte auto-opties dit keer.. Gelukkig is het schadesysteem wel geweldig :o Hoe bedoel je 'beperkte auto opties', alles uit de voorgaande delen (behalve meteen links en rechts kijken) zit erin. Je kan zelfs je lichten aan en uit doen! Ik had 't vooral over het tunen. Het opzij kijken vind ik niet erg, want First Person View is gewoon de bom :$ die tunen van SA mis ik ook wel erg stom dat ze dat niet erin hebben gezet misschien hebben ze dat in de DLC. (of base jumpen) ^^ maar wat me echt leuk lijkt is een nieuwe stad er bij bijv Vice city of wat nieuwe missies met misschien wel wraak op bulgarin. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Mij hoor je niet klagen over het auto-aanbod,maar meer over de beperkte auto-opties dit keer.. Gelukkig is het schadesysteem wel geweldig :o Hoe bedoel je 'beperkte auto opties', alles uit de voorgaande delen (behalve meteen links en rechts kijken) zit erin. Je kan zelfs je lichten aan en uit doen! Ik had 't vooral over het tunen. Het opzij kijken vind ik niet erg, want First Person View is gewoon de bom :$ die tunen van SA mis ik ook wel erg stom dat ze dat niet erin hebben gezet misschien hebben ze dat in de DLC. (of base jumpen) ^^ maar wat me echt leuk lijkt is een nieuwe stad er bij bijv Vice city of wat nieuwe missies met misschien wel wraak op bulgarin. ja zou wel verz zijn een nieuwe stad ....en bulgarin is al dood staat in een site of in de database Reageren
IronBullet Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik denk niet dat deze DLC gratis zal worden want ook bij de nieuwe maps van COD4 vragen ze zelfs al 10 euro voor ..... Reageren
Wienish Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik denk niet dat deze DLC gratis zal worden want ook bij de nieuwe maps van COD4 vragen ze zelfs al 10 euro voor ..... Eigenlijk zou het net zo iets als Firmware 2.41 moeten worden :') Dat zou wel een stuk fijner zijn. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik denk niet dat deze DLC gratis zal worden want ook bij de nieuwe maps van COD4 vragen ze zelfs al 10 euro voor ..... ja tuurlijk ze willen alleen maar geld maken maar laten we hopen dat het niet zo is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.