Tim Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik weet niet zeker of dit het juiste forum ervoor is, maar ik had een probleem met een savegame (uiteraard gta sa) deze deed het niet meer. Toen had ik gelezen dat ik het dan moet overzetten naar een andere memory card, maar ik weet niet hoe dit moet kan iemand mij helpen Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 ps2 aan cd er uit. En kies browser. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik weet niet zeker of dit het juiste forum ervoor is, maar ik had een probleem met een savegame (uiteraard gta sa) deze deed het niet meer. Toen had ik gelezen dat ik het dan moet overzetten naar een andere memory card, maar ik weet niet hoe dit moet kan iemand mij helpen Je start je Playstation op zonder cd, dan kom je in een menu en ga je naar Browser, dan selecteer je je memory card, dan klik je op je SA savegame en dan op kopieren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.