Jump to content

NOOSE Cruiser


joppie

Recommended Posts

Hey,

Ik probeer de NOOSE Cruiser te vinden/krijgen maar ik zie hem nooit.

Ook al heb ik vier,vijf of zes wantedsterren, ik zie hem nooit.

Op wiki bij de vehicles hebben ze hem wel, maar hoe?

Ik heb al de NOOSE Patriot en de Enforcer...

Weet iemand dus hoe ik deze kan krijgen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik probeer de NOOSE Cruiser te vinden/krijgen maar ik zie hem nooit.

Ook al heb ik vier,vijf of zes wantedsterren, ik zie hem nooit.

Op wiki bij de vehicles hebben ze hem wel, maar hoe?

Ik heb al de NOOSE Patriot en de Enforcer...

Weet iemand dus hoe ik deze kan krijgen?

Alvast bedankt.

das raar als je veel sterren hebt en je vecht tegen de policie dan komen er na een tijd noose cruisers aan

Link to comment
Delen op andere websites

als je niet snel het verschil ziet moet je naar de zwaailichten kijken, want die zijn anders.

bij NOOSE Cruiser zijn de zwaailichten aan elkaar en rechthoekig en bij de normale cruiser heeft van die dikke grote zwaailichten en zijn niet aan elkaar ik hoop dat je het snapt want ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik een plaatje van de NOOSE Cruiser op WikiGTA. De Police Cruiser staat helaas nog niet op de site maar kun je wel vaak in-game vinden, ook zonder een wanted. Als je naar de NOOSE Cruiser kijkt kun je wel wat verschillen zien maar veel zijn het er niet. Ik wens je in elk geval veel succes met het vinden van deze NOOSE Cruiser! Misschien dat WikiGTA nog met een vindplaats komt alleen dat lijkt me niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inderdaad moelijk te krijgen, net als de noose patriot (welke trouwens echt een super auto is), ik zou je aanraden om op 3 sterren te blijven totdat je hem ziet, dat is namelijk de grootste kans dat je hem ziet (of 4 sterren), het is wel duidelijk te zijn aan de opdruk & kleuren enz, als je het eenmaal weet pik je hem dr zo uit. maar het is makkelijker om er mee weg te komen met 3 sterren, zo heb ik ook een aantal van die patriots gekregen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

HEBBES! eindelijk!

Ik reed met 3 sterren rond en ik stopte bij de brug omdat ik er daar 4 zag staan.

Eerst dacht ik polities maar het waren NOOSE cruisers.

Ze blokkeerden de brug, erg makkelijk voor de volgende keer of voor iemand anders.

3 sterren en ga dan naar een brug naar een ander eiland.

Het beste de Algonquin bidge.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...