Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Voor ik je vraag beantwoord, wil ik je nog wel een algemene tip geven voor dit forum. Op zich snap ik deze vraag wel, maar het is handig als je altijd zoveel mogelijk informatie verstrekt. Het is beter om te veel informatie te geven dan te weinig.

Om op je vraag terug te komen. Tja, ik weet nu niet precies welke gebouwen jij bedoelt, maar de enige gebouwen die bij Las Venturas echt dicht bij de kust staat, zijn een stel gebouwen op de rotsen, tegen de kust aan, maar een paar pijpleidingen welke het water in gaan. Ik weet het ook niet zeker maar ik vermoed dat het een soort van pomp is. Geen faluw idee echter wat ze oppompen, het kan naturlijk het water zijn, waar ze vervolgens het zout uithalen zodat ze zoet water (oftewel drinkwater, voor het droge Las Venturas) overhouden. Maar goed, dat zijn enkel mijn speculaties, het kan net zo goed iets anders zijn. Het is in ieder geval een pomp, maar waarvoor...

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Als de vraag is, wat doen de gebouwen? Of wat kan je met de gebouwen? Dan kan je er niets mee, de gebouwen zijn grotendeels allemaal voor de sier. Als je een beetje gaat fantaseren, dan kun je wel wat bedenken waar de gebouwen voor kunnen zijn. Die langs de kust van Las Venturas zijn industriegebouwen, en aan de zuidkust van Las Venturas zijn trappen die naar steigers toe gaan. En vanaf daar kun je weg varen met een boot, zoveel stelt de kust overigs niet voor in Las Venturas. Die in Los Santos en San Fierro stellen meer voor, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Geplaatst:

Waren dat niet van de rioleringsdingen van LV (of SA)?

Dat dacht ik ergens gelezen te hebben een tijd terug... :?

Geplaatst:
Zoveel stelt de kust overigs niet voor in Las Venturas. Die in Los Santos en San Fierro stellen meer voor, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Best wel logisch, als je bedenkt dat Las Venturas gebaseerd is op Las Vegas, wat helemaal geen kust heeft. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...