Jump to content

Sonny VS Kees1991

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier gaat het om hoe de foto is genomen, de kwaliteit, storende objecten etc. Dus een foto wedstrijd. :)

Onderwerp: Foto wedstrijd

Soort design: Foto

Size design: Hoe groot je foto is

Render: -

Animatie: -

Premade: -

Tijd van inlevering: Z.S.M (Zo Snel Mogelijk)

Opmerking: GEEN FOTO VAN INTERNET!!!!

Hopelijk was ik duidelijk genoeg! ^_^

Oja, ik lever mijne in na de jouwe.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Dit topic is nu al 2 dagen open, en nog steeds durft er niemand... :-(

Geplaatst:

ik wil wel :D

foto gemaakt met mijn Sony DSC-H3 en heb geen photoshop gebruikt.

dsc00139px2.jpg

Geplaatst:

Oké dan!

Sonny

p1000639pd9.jpg

Kees

dsc00139px2.jpg

Succes man! ;)

De battle is begonnen. :)

Geplaatst:

Sonny-The-Pilot:

Een mooie foto! De bosjes voor op de foto staan erg mooi, en de foto is ook erg scherp. Erg mooi!

8.7/10

Kees1991: Ook een erg mooie foto! De achtergrond is erg mooi, en de vogel is ook erg leuk. Dat de achtergrond waziger is dan de voorgrond is ook erg mooi.

8.4/10

Mijn stem: Sonny-The-Pilot

Geplaatst:

Bedankt voor je stem, Bossinkje.

Kan een moderator(+) mischien eventjes de titel verander in: Sonny VS Kees1991? Alvast bedankt.

Algemene stand:

Sonny 1

Kees 0

Nog meer stemmen?

Ik stem op kees1991.

Ik vind zijn foto erg mooi en geeft een rustige uitstraling, kanp dat je hem ook zo scherp erop gezet hebt ;). Van Sonny vindt ik erg druk omdat er veel te zien is in de omgeving en ook hier weer een auto gebruikt :puh: Was leuker om iets anders te nemen.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

bedankt kai ik heb ook veel foto's van die vogel genomen voordat die echt goed was. gelukig bleef die vogel zo mooi zitten.

kom op mensen minimaal nog 1 stem zodat we een winnaar hebben.

Sonny-The-Pilot:

Opzich mooie foto, alleen wat ik dan erg jammer vindt is dat je de auto schuin van de achterkant hebt genomen. Was veel mooier geweest als je de voorkant erop kon krijgen. Daarnaast vind ik de omgeving ook niet zo aandoendelijk voor een heuse sportwagen. Je kan ze dan beter spotten op een mooi stuk asfalt.

Kees1991:

Erg mooi, ik krijg het maar zelde voor mekaar om een vogeltje van zo dicht bij te fotograferen! Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat voor fototoestel je hebt. De achtergrond past er ook goed bij, natuur hea :Y

Stem: Kees1991

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Kees, en waarom. Ik vind zijn foto wat mooier, de vogel en de boomtak springen eruit ;) En dat ik mooi, heel veel mensen hebben mechien wel 500 foto's gemaakt aan een stuk door en krijgen ook zoiets ;) Echt schitterend.

Wat Sonny betreft vind ik de bosjes aflijdend. Meestal zijn mooie foto's van autos van voor genomen en niet van achter, maar het is een mooie auto verder lijkt een beetje op de mercedes coupé van mijn broer :puh:

Ik stem voor Kees1991.

Hij heeft een heel rustige en natuur achtergrond.Lekker kalm.

Sonny:

Jou foto is erg druk en zelf vind ik die huizen enzo ook niet mooi.Jammer.

Wel een mooie auto!

Bewerkt: door robin bbb
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...