Jump to content

GTA SA doet het niet meer!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

ik had voertuig-mods gedownload en geïnstalleerd op gta san andreas. Bij de eerste mods deed hij het nog gewoon maar toen ik er meer installeerde kreeg ik halverwege het laden een melding dat gta_sa.exe niet meer werkt. Ik heb eerst de backup geprobeerd en die deed het niet. Toen heb ik 3 keer het spel opnieuw geïnstalleerd (ik heb ook alle savegames etc. verwijderd) maar ik krijg halverwege het laden nog steeds dezelfde melding :S . Heeft iemand hier misschien een oplossing voor of ook meegemaakt ofzo??

Grts...

Bewerkt: door High_Roller
Geplaatst:

Aangezien eerdere mods wel werkten, neem ik aan dat je de juiste versie wel hebt. Verwijder eens gta_sa.set uit de map GTA San Andreas User Files « Mijn Documenten, want dit wil nog wel eens fouten geven.

Geplaatst:
Aangezien eerdere mods wel werkten, neem ik aan dat je de juiste versie wel hebt. Verwijder eens gta_sa.set uit de map GTA San Andreas User Files « Mijn Documenten, want dit wil nog wel eens fouten geven.

ik heb dit verwijderd maar er is geen verschil :S

Geplaatst: (bewerkt)

oke ik heb gta sa weer aan de praat gekregen door de map C: - Program Files - Rockstar Games - GTA San Andreas te kopieeren, als ik het spel wil spelen met de kopie van gta_sa.exe doet hij het wel gewoon :S :puh: alleen nou kan ik niet meer modden :(

Bewerkt: door High_Roller

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...