milann Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Hallo, Ik speel VC af en toe nog wel is, maar hij doet het niet omdat de spaanse taal mod er niet instaat. Ik heb zelf de pc al afgezocht maar kan hem niet vinden. En als ik hem opnieuw instaleer doet hij nog steeds niet. Wie zou hem kunnen toe sturen? M.v.g. Gta Freak (milann) P.s. heb wel zitten klieren met mods. Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 De Spaanse taal mod..? Je bedoelt de Nederlandse taal mod? Wil je nu het originele bestand, of de mod? De mod kan je hier op GTAgames.nl downloaden. --verplaatst naar general-- Reageren
milann Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Nee, Ik bedoel de echte Spaanse taalmod. Alsvast bedankt. M.v.g. Gta Freak (milann) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Hij bedoelt de Spanish.txt gewoon die keuze die je in het menu kan kiezen bij Languege... hij zou er gewoon moeten staan bij herinstallatie Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Een Spaanse taal mod..? Wat doet die mod dan? Spaans kan je toch gewoon instellen bij het instaleren? Als hij er na herinstalatie niet tussen staat is er iets vreemds met je CD, dan zou ik daar eerst nog 's naar kijken voor je een andere Spanish.txt erin gooit. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 ja hij bedoelt de normale spanish doe niet moeilijk joh. verdubbel american.gxt en noem de kopy spanish.gxt je hebt dan de spaanse engelse taal Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ja hij bedoelt de normale spanishdoe niet moeilijk joh. verdubbel american.gxt en noem de kopy spanish.gxt je hebt dan de spaanse engelse taal Wat een verschrikkelijke onzin <_< ======================= hij bedoeld dus gewoon dat je bij het spel je taal-keuze in kan stellen maar dat spaans er niet bij staat en dat is wel nodig bij het runnen van Vice City. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.