Jump to content

Groenige graphics

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik speel al een tijdje GTA: SAN ANDREAS op de PC. Maar toen ik hem weer aan het spelen was, merkte ik dat de uitlaten van de auto's wat groeniger waren. En de schaduwen ook. :ch::ch::ch::ch:

Geplaatst:
Weet je zeker dat er niets mis is met je Videokaart?

Probeer anders opnieuw te installen :)

Wat opnieuw ''installen''. kaart of game

Oja, zo ziet het eruit, zie bijlage

post-86835-1215613188_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je iets vreemd met je SA gedaan? Mods geïnstalleerd, SA Verandert, met bestanden geknoeid? Met Effects.DAT geknoeid?

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst: (bewerkt)
Heb je iets vreemd met je SA gedaan? Mods geïnstalleerd, SA Verandert, met bestanden geknoeid? Met Effects.DAT geknoeid?

nee, ik heb veel mods, maar die waren er ook toen hij het goed deed :?

Bewerkt: door GTA:SAN ANDREAS
Geplaatst:

Het groene effect wordt naar mijn weten veroorzaakt door een 16 bits resolutie. Ga in het spel naar Options > Display Setup > Advanced en kies een resolutie die eindigt op x32, wat staat voor 32 bits.

Mocht je al een 32 bits resolutie hebben, probeer dan eens de laatste drivers voor je videokaart te downloaden. :Y

Geplaatst:
Het groene effect wordt naar mijn weten veroorzaakt door een 16 bits resolutie. Ga in het spel naar Options > Display Setup > Advanced en kies een resolutie die eindigt op x32, wat staat voor 32 bits.

Mocht je al een 32 bits resolutie hebben, probeer dan eens de laatste drivers voor je videokaart te downloaden. :Y

DANKJE, OPGELOST!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...