Jump to content

Scooter van Happiness Island halen hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet misschien iemand hoe je die scooter die op Happiness Island staat er kunt af halen en naar je sevehuis kunt brengen? :D

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sjorszzz

6

• Wienish

6

• Dennizzzz

3

• Dx11

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Weet misschien iemand hoe je die scooter die op Happiness Island staat er kunt af halen en naar je sevehuis kunt brengen? :D

Je zou kunnen proberen om de scooter op een boot te laden en dan naar de overkant varen en kijken of je dan de scooter weer van de boot af krijgt (zonder deze in het water te rijden) en dan naar je savehouse... :bonk:

Het is nogal een uitdaging... Waarom steel je niet gewoon een scooter op het vasteland en sla je deze op.... :Y

Ik bedenk me net je kan natuurlijk ook een scooter op het vaste land jatten en deze naar happiness Island brengen.... :bonk: Maar dat is weer een ander verhaal :schater:

Geplaatst:

Ik denk dat het dmv de tug zeker mogelijk is, die is zo groot daar valt hij vast niet af, alleen het erop zetten en eraf halen zal lastig zijn, waarom wil je dit eigenlijk? :puh:

Geplaatst:

Best een slim plan, ik zoek namelijk ook al super lang naar een Faggio, maar deze vind ik alleen maar op dat eiland :N

Geplaatst:
Best een slim plan, ik zoek namelijk ook al super lang naar een Faggio, maar deze vind ik alleen maar op dat eiland :N

Faggio's rijden genoeg rond.

Geplaatst:

Faggio's rijden genoeg rond.

ja idd en soms zelfs 3 achter elkaar bij mij dan

Geplaatst:
Ik denk dat het dmv de tug zeker mogelijk is, die is zo groot daar valt hij vast niet af, alleen het erop zetten en eraf halen zal lastig zijn, waarom wil je dit eigenlijk? :puh:

Waarom ik dit wil?

Op de 1e plaats lijkt het me een hele uitdaging.

En op de 2e plaats wil ik gewoon met precies dat scootertje door Liberty City gaan rondrijden.

Ik wil hem ook nog proberen om hem in die gevangenis te krijgen in Alderny City. :D

Dus alle tips zijn welkom om die scooter daar te krijgen. :Y

Geplaatst:

Waarom ik dit wil?

Op de 1e plaats lijkt het me een hele uitdaging.

En op de 2e plaats wil ik gewoon met precies dat scootertje door Liberty City gaan rondrijden.

Ik wil hem ook nog proberen om hem in die gevangenis te krijgen in Alderny City. :D

Dus alle tips zijn welkom om die scooter daar te krijgen. :Y

De enige manier waarop dat heel misschien zou lukken is hierboven al gezegd: namelijk de scooter op een boot zien te krijgen. Maar de kans dat je hem dan ook daadwerkelijk aan de overkant krijgt acht ik heel klein, maar je kan het altijd proberen. Als het je echt om de scooter gaat kan ik je verzekeren dat je die in alle soorten ook op het vaste land kan vinden. Even dat je weet, anders heb je hem straks na heel veel moeite naar de overkant gebracht en dan zie je precies dezelfde langsrijden :7

Geplaatst:
Ik vraag wat:$

Waar staat die faggio dan? :$

Die staat op Happiness Island.

Achter het vrijheidsbeeld staat een soort van lang dak op palen en daar ietsverder op een kleinbeetje in de bosjes staat die scooter :cya:

Geplaatst:

Als je hem überhaupt op de boot krijgt lijkt het me handig dat je niet te snel gaat. Ga naar een soort van kade een ga daar zo hard overheen dat je op het land beland met de boot. Met de Faggio er uit rijden lukt niet aangezien hij geen power heeft een harstikke sloom is. Ik vraag me trouwens ook af of de motor wel blijft liggen tijdens het varen maar dat ga ik verder niet voor je uitzoeken. Ik snap trouwens ook niet wat de uitdaging er van is maar zo heeft iedereen zijn smaak. Ik vind 6 sterren hebben een kleine uitdaging, het is heel simpel als je een goede strategie hebt.

Geplaatst:
Als je hem überhaupt op de boot krijgt lijkt het me handig dat je niet te snel gaat. Ga naar een soort van kade een ga daar zo hard overheen dat je op het land beland met de boot. Met de Faggio er uit rijden lukt niet aangezien hij geen power heeft een harstikke sloom is. Ik vraag me trouwens ook af of de motor wel blijft liggen tijdens het varen maar dat ga ik verder niet voor je uitzoeken. Ik snap trouwens ook niet wat de uitdaging er van is maar zo heeft iedereen zijn smaak. Ik vind 6 sterren hebben een kleine uitdaging, het is heel simpel als je een goede strategie hebt.

Ik denk dat de Faggio eruit schuift,

net zoals een normale auto op een Packer.

@Sjorszzz: Bedankt!!! Ik zal straks thuis

even kijken! :)

Geplaatst:

op happiness island heb je veel steigers die lager liggen dan het land.. pak een goede boot.. rij je fiaggio erin.. KLAAR..

vaar rustig; niet naar de overkant want daar kom je toch niet op.. Maar vaar gewoon naar een strand.. BV vlakbij het pretpark.. Dan blaas je met boot en al gewoon het strand op.. klaar..

zo heb ik het ook eens gedaan :puh:

Ik gebruikte als boot de ''reefer'' .. dat is die drugs-boot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...