Jump to content

Scooter van Happiness Island halen hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja maar je kan toch de trap op rijden en dan naar het hogere gedeelte van de Tug gaan en daar dan er over heen springen :D

Een scooter is langzaam en heeft weinig power, en dan nog iets, je moet maar hopen dat je goed terecht komt.

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sjorszzz

6

• Wienish

6

• Dennizzzz

3

• Dx11

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
waarom wil je die scooter hebben jammer van je tijd er rijden er zat rond op het 2e eiland

Ik vind die scooter ook leuk

Maar het lijkt net dat je er alleen maar ziet rijden als je net in een mooie auto zit of zelf op een scooter rijdt. :cya: (dat laatste is altijd zo, was ook al zo in San Andreas)

Geplaatst:

Nu zie ik ze ineens heel veel :clown:. Ik ging met een PCJ 600 in West en East Holland rondrijden (bij het huis van Playboy X) en toen zag ik een hele straat vol met scooters geparkeerd langs de weg :puh:. Had ik ook eens met de patriot, die brug die je dan tegenkomt naar Bohan was een hele rij vol mee :7.

Ik hoop dat dat ook wat helpt.

Anders heb ik nog wat.

Anders doe je de missie 'Hating the haters' van Bernie Crane. Dan doe je ook wat met een scooter, en die mag je dan houden.

Geplaatst:

De politiehelecopter heeft toch zon open ruimte, kan je niet via wheelie of via een object op straat de faggio erin rijden en dan voorzichtig vliegen?

Geplaatst:
De politiehelecopter heeft toch zon open ruimte, kan je niet via wheelie of via een object op straat de faggio erin rijden en dan voorzichtig vliegen?

Wat een leuk idee, dat hebben de andere heli's toch ook (een open deur)? echt een super idee, ga ik morgen ookeens proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...