Hackman Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Ik heb een sig gemaakt met een render die Levi hier ergens postte: Ik vind hem zelf aardig gelukt als je bedenkt dat ik met een heel slecht programma zit opgescheept (namelijk GIMP) maar ik heb toch mijn best gedaan. Ik wil graag jullie meningen er over horen! En tips eventueel. Edit: Hopelijk verroest hij niet. Bewerkt: 9 juli 2008 door Hackman Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Wat mij als eerst opviel was de gloed om Ironman heen. Het valt in positieve zin op alleen vind ik het jammer dat je de hele render daarmee hebt bedekt. Probeer zoiets niet altijd te doen aangezien de render dan vaak een eentonige kleur krijgt. Op de achtergrond heb ik niet zo heel veel op aan te merken behalve dat effect rechts onder. Kan niet echt opmaken wat dat precies moet zijn of waar het vandaan komt. Verder is je achtergrond helaas wat leegjes door dit op te lossen kun je je signature een wat kleiner formaat te geven. Verder begrijp ik je idee en vind ik dat je de gloed om Ironman leuk gedaan hebt want zo lijkt het alsof hij met een snelle vaart naarbeneden daalt. Reageren
Hackman Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Bedankt voor je rate. Eigenlijks is de achtergrond dit plaatje. Ik heb voor de sig het stuk helemaal linksboven gebruikt en dat ene rechtonder bij de sig is dus een rots. Verder zijn er weinig brushes die ik had kunnen gebruiken ervoor. Meestal zit ik eigenlijks met een te kort aan goede achtergronden, daardoor ging ik dus een beetje roekeloos een achtergrondje uitkiezen. Ook kan ik met GIMP niet veel effecten gebruiken of ik weet niet hoe ik ze moet gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.