Mynameisjeff Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 me vraag is kan je demo's downloaden niet via psstore is er dan een site die iemand me kan geven Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Bij mij weten is er geen site met PS3 Demo's en kan je deze dus alleen via de officiële weg verkrijgen, via de Playstation Store. Ik begrijp overigens ook niet waarom je ze niet via de Playstation Store wil downloaden, maar via je computer. Dat lijkt mij toch heel wat omslachtiger. Ik neem overigens aan dat je wel internet op je PS3 hebt aangezien je volgens je profiel wel een PSN-Account hebt. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Bij mij weten is er geen site met PS3 Demo's en kan je deze dus alleen via de officiële weg verkrijgen, via de Playstation Store. Ik begrijp overigens ook niet waarom je ze niet via de Playstation Store wil downloaden, maar via je computer. Dat lijkt mij toch heel wat omslachtiger.Ik neem overigens aan dat je wel internet op je PS3 hebt aangezien je volgens je profiel wel een PSN-Account hebt. PSN accounts kan je wel online maken dus wie weet heeft hij geen internet op zijn PS3, maar heeft hij wel alvast een PSN aangemaakt omdat hij perse die naam wil gebruiken bijvoorbeeld. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) ik heb nu draaloose router en het lukt niet echt en de laptop valt dn uit intetnet is het dan te veel computer op de router of niet? er zitte 3 computers aangesloten Bewerkt: 12 juli 2008 door indo1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.