Jump to content

SOTM Stemtopic (Thema: Black & White)

Recommended Posts

Geplaatst:

De inleverdatum is alweer voorbij, tijd voor de stemmen! Helaas maar 3 inzendingen gekregen had graag willen uitstellen maar er is duidelijk van te voren aangegeven dat je tot 7 juli kon inleveren. Aan de 3 kandidaten, heel veel succes en mag de beste en mooiste signature winnen en een maand lang als header bovenaan het graphics forum hangen.

De ingezonden signatures kun je in dit topic zien.

Bij het stemmen neem je het onderstaande lijstje/code over:

[b]Naam:[/b] 
[b]Waarom:[/b] niet verplicht

Succes!

Stemmen t/m 16 juli

Geplaatst:

Naam: Sofar

Waarom: Mooie 'sterren' en het kleur gebruik is mooi gemaakt :)

Nice Job Sofar!

Geplaatst:

Waarom: Deze is het gewoon net! Die van Twankala is net wat té donker. En die van Rullez weer gewoon net niet.

Geplaatst:

Waarom: Deze is het gewoon net! Die van Twankala is net wat té donker. En die van Rullez weer gewoon net niet.

Twankala's signature is op jou beeldscherm qua helderheid en/of contrast misschien te donker. Maar op mijn beeldscherm komt alles er juist perfect op uit. Helemaal niet donker, in tegendeel zelfs. Rullez signature komt op de derde plaats. Iets te jaren 70' al zeg ik het zelf...

De signature van Sofar lijkt in eerste opzicht prachtig. Maar de effecten liegen erom, want zijn al met al niet goed uitgewerkt. Lelijke overdreven outline's op de lightball's maakt de grafische kwaliteit er allemaal een stuk minder aantrekkelijk op. De gehele rechterkant laat te wensen over. Al met al iets te grijs en grauw.

Twankala's signature is mooi metalic donker. Doet me een beetje denken aan de nieuwe Citroën C5. Die blinkt namenlijk ook zo. Het gebruik van ruimte is goed terug te zien aan de linkerkant van 2-pack's hoofd. De tekst heb je mooi verborgen aan de linkerkant. Goed zichtbaar, maar niet té opvallend. Ook iets waar de andere twee signature's wél last van hebben.

Voor mij een duidelijke keuze...

Twankala

Geplaatst:

Waarom: Hij heeft in mijn ogen gewoon de beste sig gemaakt, mooie effecten, goede diepte.

En dat nog eens met GIMP

Geplaatst:

Waarom: Mooie signature. De signature van Rullez vond ik niet helemaal geslaagd: de effecten passen niet. Die van Twankala was iets te donker, en die van Sofar had goede effecten en lichtgebruik.

Geplaatst:

Ik verzoek iedereen die al heeft gestemd nogmaals even te kijken naar de ingezonden signatures. Blizzard is er nieuw bijgekomen. Hij had een signature ingestuurd maar die is bij mij echt niet aangekomen. Ik ga uit van een foutje en voor deze keer maak ik een uitzondering om hem alsnog te laten meedoen.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Alsof de SOTM de laatste dagen totaal niet is opgevallen. Had graag nog wat stemmen gezien maar helaas.

Terechte winnaar Sofar! Voor jou zo snel mogelijk je ingezonden signature als header bovenaan het Graphics forum, gefeliciteerd! Alle andere kandidaten hartelijk dank voor het meedoen! ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...