gta-pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Onderwerp: Crysis Soort design:Signature Size design: Maakt niet uit Render: Een Crysis render Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Doe je best. Mijne komt na joune
.Levi. Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Voor dat het over 12en is en om een verlening te voorkomen vraag ik jullie eventjes heel hevig te stemmen hier!
Sofar Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Mijn stem : .levi. gta-pilot je sig ziet er goed uit , maar je effecten die je er mee gedaan hebt niet geweldig mooi .levi. : mooie achtergrond , mooie tekst , vind alleen het effect bij de arm jammer maar k vind de sig van .levi. tog een betere uitstraling hebben , dus daar gaat mijn stem op uit
.Levi. Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Kan er niks anders van maken. Net zoals gta-pilot volgens mij had ook ik gehoopt op een heleboel stemmen. Winnaar .Levi +1 punt voor jou. Helaas gta-pilot -1 punt.. Wel leuk dat je me wilde uitdagen. Closed en updated.
Recommended Posts