Jump to content

Videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb perongeluk iets weggehaald wat me de videokaart te maken heeft. maar ik weet niet meer wat

ik heb sis 761

Geplaatst: (bewerkt)

Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan weten???

Misschien helpt het als de driver opnieuw installeert, de enige site waar de driver voor jouw kaart te downloaden is is Deze. Deze site is al een paar topic's naar beneden gepost door Tjerk ^_^

Of kijk een of je wat kunt vinden op de site van SiS :cya:

Bewerkt: door tommatje
Geplaatst:
Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan weten???

Misschien helpt het als de driver opnieuw installeert, de enige site waar de driver voor jouw kaart te downloaden is is Deze. Deze site is al een paar topic's naar beneden gepost door Tjerk ^_^

Of kijk een of je wat kunt vinden op de site van SiS :cya:

hoe moet je een driver op nuieuw installeren

Op de zelfde manier als het normaal installeren van je driver :duh:

@Hieronder:

Maar jij gaf meer nuttige informatie ^_^

Bewerkt: door tjerk

Je moet je kast open schroeven, je videokaart eruit halen, dan stop je er een SD kaart in en gooi je hem 3 keer op de grond. :N

Nee, je moet die driver downloaden. Uitpakken met bijvoorbeeld winzip o.i.d. en dan de instal.exe of setup.exe of hoe het ook mag heten uitvoeren. Dan moet je de PC even opnieuw opstarten en klaar is kees.

Mischien zit er ook wel een readme bestand bij, deze moet je even goed doorlezen ^_^

OEPS, tjerk was me voor :sst:

Geplaatst:
Je moet je kast open schroeven, je videokaart eruit halen, dan stop je er een SD kaart in en gooi je hem 3 keer op de grond. :N

Nee, je moet die driver downloaden. Uitpakken met bijvoorbeeld winzip o.i.d. en dan de instal.exe of setup.exe of hoe het ook mag heten uitvoeren. Dan moet je de PC even opnieuw opstarten en klaar is kees.

Mischien zit er ook wel een readme bestand bij, deze moet je even goed doorlezen ^_^

OEPS, tjerk was me voor :sst:

En eventueel de complete install van je oude driver verwijderen, en dan pas de nieuwe driver installeren, dan vraagt hij of je de pc opnieuw wilt installeren, druk 'ja'en dan zou hij het gewoon weer goed moeten doen.

Later,

Geplaatst:

Maar Als ik het instaleer en ik start mijn pc op nieuw op dan staat er voor dat de windows xp scherm komt

veilige modus

veilige modus met prompt

veilige modus met nog wat

pc opstarten met de recente files die nog werkte

windows normaal opstarten

als ik veilige modus doe start hij weer opnieuw op en bij normaal opstarten starr hij ook opnieuw op en bij de 4de doet windows het gewoon maar dan is de driver niet geinstaleert

Misschien dat ik je dan perongeluk aan de verkeerde driver heb geholpen maar dat kan niet, want dan laad Windows automatisch de standaard VGA driver.

Bovendien als je in veilige modus opstart krijg je een ook de standaard Windows XP Display Driver dus als hij dan ook uitvalt heb je het wel heel bond gemaakt

Misschien heb je toch iets anders weg gehaald maar met de informatie die ik van je krijg kan ik ook niet veel. Heb je al op de SIS site gekeken?

Geplaatst:
Misschien dat ik je dan perongeluk aan de verkeerde driver heb geholpen maar dat kan niet, want dan laad Windows automatisch de standaard VGA driver.

Bovendien als je in veilige modus opstart krijg je een ook de standaard Windows XP Display Driver dus als hij dan ook uitvalt heb je het wel heel bond gemaakt

Misschien heb je toch iets anders weg gehaald maar met de informatie die ik van je krijg kan ik ook niet veel. Heb je al op de SIS site gekeken?

ja maar nix

Geplaatst:

Waarom installeer je niet gewoon de driver van de cd die je bij je computer kreeg? Die moet je namelijk hebben.

Wat je ook nog kan proberen is systeemherstel. Kies dan de dag waarop je nog geen problemen had met je videokaart. Dan is alles weer zoals het was, voordat je perongeluk iets verwijderde. ^_^

Geplaatst:
Wat je ook nog kan proberen is systeemherstel. Kies dan de dag waarop je nog geen problemen had met je videokaart. Dan is alles weer zoals het was, voordat je perongeluk iets verwijderde. ^_^

maar gaan andere dingn ookw eg

Geplaatst:

Als je bijvoorbeeld systeemherstel doet en je zet alles terug naar bijvoorbeeld 8 juli, dat zal alles wat je na 8 juli op je PC geïnstalleerd en verwijderd heb worden hersteld. Dus ja dan ben je meer dingen kwijt als je die geïnstalleerd hebt.

Andere manieren weet ik ook niet meer... :N

Geplaatst:
Als je bijvoorbeeld systeemherstel doet en je zet alles terug naar bijvoorbeeld 8 juli, dat zal alles wat je na 8 juli op je PC geïnstalleerd en verwijderd heb worden hersteld. Dus ja dan ben je meer dingen kwijt als je die geïnstalleerd hebt.

Andere manieren weet ik ook niet meer... :N

Thnxx hetis al gelukt via ecovery ofzo van acer maar kan ik mijn videokaart nog een beetje verbeteren

Geplaatst:

Nja, als de driver update niet werkt helaas niet nee.

Misschien moet je overwegen een nieuwe videokaart te kopen. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...