Fbi-Crew Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 ik heb perongeluk iets weggehaald wat me de videokaart te maken heeft. maar ik weet niet meer wat ik heb sis 761 Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan weten??? Misschien helpt het als de driver opnieuw installeert, de enige site waar de driver voor jouw kaart te downloaden is is Deze. Deze site is al een paar topic's naar beneden gepost door Tjerk Of kijk een of je wat kunt vinden op de site van SiS Bewerkt: 9 juli 2008 door tommatje Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Als jij het niet weet, hoe moeten wij het dan weten???Misschien helpt het als de driver opnieuw installeert, de enige site waar de driver voor jouw kaart te downloaden is is Deze. Deze site is al een paar topic's naar beneden gepost door Tjerk Of kijk een of je wat kunt vinden op de site van SiS hoe moet je een driver op nuieuw installeren Reageren
Tjerk Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Op de zelfde manier als het normaal installeren van je driver @Hieronder: Maar jij gaf meer nuttige informatie Bewerkt: 9 juli 2008 door tjerk Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Je moet je kast open schroeven, je videokaart eruit halen, dan stop je er een SD kaart in en gooi je hem 3 keer op de grond. Nee, je moet die driver downloaden. Uitpakken met bijvoorbeeld winzip o.i.d. en dan de instal.exe of setup.exe of hoe het ook mag heten uitvoeren. Dan moet je de PC even opnieuw opstarten en klaar is kees. Mischien zit er ook wel een readme bestand bij, deze moet je even goed doorlezen OEPS, tjerk was me voor Bewerkt: 9 juli 2008 door tommatje Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Je moet je kast open schroeven, je videokaart eruit halen, dan stop je er een SD kaart in en gooi je hem 3 keer op de grond. Nee, je moet die driver downloaden. Uitpakken met bijvoorbeeld winzip o.i.d. en dan de instal.exe of setup.exe of hoe het ook mag heten uitvoeren. Dan moet je de PC even opnieuw opstarten en klaar is kees. Mischien zit er ook wel een readme bestand bij, deze moet je even goed doorlezen OEPS, tjerk was me voor En eventueel de complete install van je oude driver verwijderen, en dan pas de nieuwe driver installeren, dan vraagt hij of je de pc opnieuw wilt installeren, druk 'ja'en dan zou hij het gewoon weer goed moeten doen. Later, Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Maar Als ik het instaleer en ik start mijn pc op nieuw op dan staat er voor dat de windows xp scherm komt veilige modus veilige modus met prompt veilige modus met nog wat pc opstarten met de recente files die nog werkte windows normaal opstarten als ik veilige modus doe start hij weer opnieuw op en bij normaal opstarten starr hij ook opnieuw op en bij de 4de doet windows het gewoon maar dan is de driver niet geinstaleert Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Misschien dat ik je dan perongeluk aan de verkeerde driver heb geholpen maar dat kan niet, want dan laad Windows automatisch de standaard VGA driver. Bovendien als je in veilige modus opstart krijg je een ook de standaard Windows XP Display Driver dus als hij dan ook uitvalt heb je het wel heel bond gemaakt Misschien heb je toch iets anders weg gehaald maar met de informatie die ik van je krijg kan ik ook niet veel. Heb je al op de SIS site gekeken? Bewerkt: 11 juli 2008 door tommatje Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Misschien dat ik je dan perongeluk aan de verkeerde driver heb geholpen maar dat kan niet, want dan laad Windows automatisch de standaard VGA driver.Bovendien als je in veilige modus opstart krijg je een ook de standaard Windows XP Display Driver dus als hij dan ook uitvalt heb je het wel heel bond gemaakt Misschien heb je toch iets anders weg gehaald maar met de informatie die ik van je krijg kan ik ook niet veel. Heb je al op de SIS site gekeken? ja maar nix Reageren
Tjerk Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Waarom installeer je niet gewoon de driver van de cd die je bij je computer kreeg? Die moet je namelijk hebben. Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Wat je ook nog kan proberen is systeemherstel. Kies dan de dag waarop je nog geen problemen had met je videokaart. Dan is alles weer zoals het was, voordat je perongeluk iets verwijderde. Bewerkt: 12 juli 2008 door tommatje Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Wat je ook nog kan proberen is systeemherstel. Kies dan de dag waarop je nog geen problemen had met je videokaart. Dan is alles weer zoals het was, voordat je perongeluk iets verwijderde. maar gaan andere dingn ookw eg Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Als je bijvoorbeeld systeemherstel doet en je zet alles terug naar bijvoorbeeld 8 juli, dat zal alles wat je na 8 juli op je PC geïnstalleerd en verwijderd heb worden hersteld. Dus ja dan ben je meer dingen kwijt als je die geïnstalleerd hebt. Andere manieren weet ik ook niet meer... Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Als je bijvoorbeeld systeemherstel doet en je zet alles terug naar bijvoorbeeld 8 juli, dat zal alles wat je na 8 juli op je PC geïnstalleerd en verwijderd heb worden hersteld. Dus ja dan ben je meer dingen kwijt als je die geïnstalleerd hebt. Andere manieren weet ik ook niet meer... Thnxx hetis al gelukt via ecovery ofzo van acer maar kan ik mijn videokaart nog een beetje verbeteren Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Nja, als de driver update niet werkt helaas niet nee. Misschien moet je overwegen een nieuwe videokaart te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.