KJF Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Onderwerp: Films/Tv series Soort design: Signature Size design: Freestyle Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.s.M Opmerking: Succes, mijne komt na die van jouw
Jesperkaj Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik wil wel. Ik heb toch niks te verliezen.
Jesperkaj Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hier is het dan: Alvast heel veel succes.
KJF Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Jij ook succes KJF Blizzard Stemmen!!
KJF Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Wil er minstens een iemand stemmen xD
2fast{0} Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Wil er minstens een iemand stemmen xD Dan ben ik de gelukkige maar. KJF Je signature oogt op het eerste gezicht redelijk mooi. De kleuren passen goed bij elkaar, je hebt niet teveel blauw en wisselt het hier en daar wat af. Je render glanst mooi en zit ook goed in je signature verwerkt, waarna je je tekst ook gedeeltelijk over je render heen laat lopen, mooi gedaan. Ik heb niet al te veel te zeggen over je signature, hij is mooi en het past goed, niet te druk. Ga zo door! Blizzard Ik vind hem helaas niet gelukt, hij is erg leeg en je render is veel te klein, hij zit daar in tegen wel mooi in het midden! Je hebt gekozen voor een grijze achtergrond met rond de Iron Man wat gekleurde achtergrond, op zich leuk, maar het maakt je signature wel erg leeg hierdoor en je bent zo uitgekeken. Ik denk dat je als achtergrond een hele andere aanpak had gemoeten, want dit vind ik helaas niet gelukt, ook zit je render niet mooi in je signature verwerkt, ook erg jammer. Je tekst is wel leuk, alleen ook zo simpel. Mijn keuze was makkelijk te maken: KJF! Mvg, 2fast{0}
Bossinkje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 KJF: Een erg mooie sig! Hij heeft een goede kleur, en ook de render heb je erg goed gedaan. De achtergrond past ook erg goed. Ook je tekst is helemaal super! 9/10 Blizzard: Deze sig vind ik wat minder. Je render is een beetje klein, en ook is je sig leeg. De tekst is wel mooi, en je hebt de render ook goed ingeblend. 7.5/10 Mijn stem: KJF
Dizzee Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Battle afgelopen! Gefeliciteerd KJF +1 punt voor jou. Helaas Blizzard, volgende keer beter! Closed en updated.
Recommended Posts