Johan112 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb effe snel een vraagje Kan Gta Vice City op Vista ? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Ja hoor, dat kan. Ik speel hem zelf ook op Vista en hij speelt perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Volgens mij kun je niet op alle computers het spel: GTA: Vice City spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Nou ik heb hem net geinstalleerd op mijn Laptop (vista) Het instaleeren ging allemaal Prima , maar als ik het spel dan aan klik , Doet die helemaal niiks Weet iemand mischien hiervan de oorzaak ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Dat heb ik ook, Vice City doet het niet op Vista. Alles goed geinstaleerd en als je het spel aanklikt krijg je een seconde een zandloper en dan niets, ook geen VC. Hij is dus niet geschikt voor Vista Bewerkt: 9 juli 2008 door tommatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Vice City kan wel degelijk op Vista gespeeld worden hoor, alleen niet bij allemaal. Ga eens naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City' en klik met de rechtermuisknop op gta-vc.exe. Klik op 'Eigenschappen' en klik op het tabblad 'Compatibiliteit'. Bij Compatibiliteitmodus vink je het hokje aan en kies je Windows XP. Klik op 'toepassen' en dan Ok. Probeer nu nog eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Vice City kan wel degelijk op Vista gespeeld worden hoor, alleen niet bij allemaal. Ga eens naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City' en klik met de rechtermuisknop op gta-vc.exe. Klik op 'Eigenschappen' en klik op het tabblad 'Compatibiliteit'. Bij Compatibiliteitmodus vink je het hokje aan en kies je Windows XP. Klik op 'toepassen' en dan Ok. Probeer nu nog eens. Nope geen Effect. Heeft het misschien te maken met de versie van Vista. Ik heb Vista Business 32BIT. Nu is het voor mij niet zo'n probleem want ik heb een dual boot dus ik speel het spel gewoon op XP maar anderen kunnen dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan112 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Hij doet het al! Ik had hem , toen ik hem de vorige keer aanklikte volgens mij gesleept en dan reageert die niet Dom van mij Njah nu speelt hij perfect! Alleemaal wel bedankt voor de tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.