Jump to content

Vice city op Vista

Johan112

Recommended Posts

Nou ik heb hem net geinstalleerd op mijn Laptop (vista)

Het instaleeren ging allemaal Prima , maar als ik het spel dan aan klik , Doet die helemaal niiks :N

Weet iemand mischien hiervan de oorzaak ?

Delen op andere websites

Dat heb ik ook, Vice City doet het niet op Vista.

Alles goed geinstaleerd en als je het spel aanklikt krijg je een seconde een zandloper en dan niets, ook geen VC. Hij is dus niet geschikt voor Vista :N

Bewerkt: door tommatje
Delen op andere websites

Vice City kan wel degelijk op Vista gespeeld worden hoor, alleen niet bij allemaal. ;)

Ga eens naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City' en klik met de rechtermuisknop op gta-vc.exe. Klik op 'Eigenschappen' en klik op het tabblad 'Compatibiliteit'. Bij Compatibiliteitmodus vink je het hokje aan en kies je Windows XP. Klik op 'toepassen' en dan Ok. Probeer nu nog eens. ;)

Delen op andere websites

Vice City kan wel degelijk op Vista gespeeld worden hoor, alleen niet bij allemaal. ;)

Ga eens naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City' en klik met de rechtermuisknop op gta-vc.exe. Klik op 'Eigenschappen' en klik op het tabblad 'Compatibiliteit'. Bij Compatibiliteitmodus vink je het hokje aan en kies je Windows XP. Klik op 'toepassen' en dan Ok. Probeer nu nog eens. ;)

Nope geen Effect.

Heeft het misschien te maken met de versie van Vista. Ik heb Vista Business 32BIT. Nu is het voor mij niet zo'n probleem want ik heb een dual boot dus ik speel het spel gewoon op XP maar anderen kunnen dat niet :N

Delen op andere websites

Hij doet het al!

Ik had hem , toen ik hem de vorige keer aanklikte volgens mij gesleept en dan reageert die niet :7

Dom van mij :bonk:

Njah nu speelt hij perfect!

Alleemaal wel bedankt voor de tips :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...