Jump to content

Internetcafe


gtakenner

Recommended Posts

Waar vind je een internetcafé 8) ?

Misschien een beetje dom om te vragen, en misschien is hier al een topic over, maar die kon ik niet vinden :D .

Ik wil namelijk graag die website in typen, dat je alles kunt zien... :dans:

Thanks :tu: !

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTAKenner weet je dat toch? Nee hoor, geintje :D.

Een snapmap van de internetcafe's: Klik

Maar het is ook mogelijk (Lees niet als je NIET ver bent met de storyline) om in het appartement van Roman, op Algonquin, op internet te gaan. Die staat op het aanrecht. Ook kan je in het appartement van Playboy, als je hem tenminste krijgt, op internet gaan want er staat een bewaker met een computer en op die computer is het dus mogelijk te internetten[/font].

Edit: Vergeet ik nog, je kan ook op WikiGTA kijken voor de locatie's, maar ook voor wapens, wagens, etc.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind je een internetcafé 8) ?

Misschien een beetje dom om te vragen, en misschien is hier al een topic over, maar die kon ik niet vinden :D .

Ik wil namelijk graag die website in typen, dat je alles kunt zien... :dans:

Thanks :tu: !

Je bent zeker net begonnen met GTA:IV? Als je namelijk iets verder in het spel bent, moet je er heen voor een missie en vanaf dan zal ie aangegeven zijn op de ingame stadskaart. Dit wordt dan aangegeven met een icoontje met een @ (apenstaartje ;)) erin.

EDIT: @Jellybee: Ik had je spoiler niet gelezen voordat ik typte, maar dat van internet op de computer van de bewaker @ Playboy X[/font] wist ik niet! Tof! :) Weer wat geleerd

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: @Jellybee: Ik had je spoiler niet gelezen voordat ik typte, maar dat van internet op de computer van de bewaker @ Playboy X[/font] wist ik niet! Tof! :) Weer wat geleerd

Oh vet wist ik ook niet :D ik elke keer naar een internetcafe karren xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...