gta-pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Het is niet een van me beste maar ik verveelde me. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Het effect wat je over je hele signature hebt gedaan vind ik helemaal niet geslaagd, en dat geeft ook geen prettig gevoel als je er naar kijkt, ik denk dat je het beter weg had kunnen laten, het effect past ook niet echt bij Iron Man. Voor de rest heb je er een tekst in gestopt wat er best leuk in zit, maar had er ngo wat speciaals mee gedaan. Over de achtergrond heb ik niks te zeggen aangezien het gewoon een stock is. Maar probeer meer te spelen met effecten, zo kun je van stocks leukere signatures maken. Mvg, 2fast{0} Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Hoezo stock? Ik heb er een hele tijd aan gewerkt xD Reageren
Sofar Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Hoezo stock? Ik heb er een hele tijd aan gewerkt xD het lijkt best op wel een stock jah , maar dat komt omdat die dingen op wolken lijken , maar mag k de render/stock zien die je gebruikt hebt ?:") Reageren
Hackman Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) het lijkt best op wel een stock jah , maar dat komt omdat die dingen op wolken lijken , maar mag k de render/stock zien die je gebruikt hebt ?:") Hier kun je ze opslaan in een topic van Levi waar hij er een sig van heeft gemaakt. Ik heb er trouwens hier ook nog wat mee geprobeerd. Bewerkt: 9 juli 2008 door Hackman Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb alleen die render van Levi. Gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.