Jump to content

Unhandeled Exception


Dastard

Recommended Posts

Als ik GTA VC opstart, laad hij, kies ik een savegame, laad hij en stopt hij ok het einde, en laadt hij niet meer, en komt erop unhandeled Exception, hoe kan ik dit vermijden?

Antwoord aljeblieft zo vlug mogelijk op want ik wil er vlug weer op :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Als je enige mods hebt geïnstaleerd raad ik je aan die te verwijderen, deze zorgen meestal voor deze errors. ;)

PS: Ik zag in je vorige topic dat je de All-in-one mod wou. Deze vervangt de main.scm. Als je deze hebt geïnstaleerd moet je een new game starten inplaats van een savegame laden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de All in one mod niet geinstaleerd, maar mag ik dan opnieuw mods instaleren? Want gisteren gingen m'n mods perfect, het gebeurde toen ik die GTA SA HUD for VC instaleerde, ik heb die files nu verwijderd, maar moet ik echt alle mods verwijderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik al gedaan, maar nog steeds komt het erop, er stond gewoon op copy these files into your GTA ViceCity roots..

Het is die HUD van Squiddy, en ik wil hem vet hard!

Nu ja, ik heb nog wat auto mods toegevoegd, maar ik denk dat het daardoor onmogelijk is....

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even op Google gezocht, en ik kwam o.a. deze hit tegen. Daar kwam ik het volgende tegen:

Ik ben er achter wat het probleem is. Mijn saved games pakt hij gewoon niet meer. Als ik saved games verplaatst, start hij het spel gewoon op. Plaats ik ze terug, doet het spel weer niet. Weet iemand op ik mijn saved games kan behouden?

Daarnaast zijn er nog vele andere mogelijke problemen, maar deze lijkt mij het meest voor de hand liggend, samen met de hardware. Kijk overigens ook eens de andere hits na, voor het geval dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan, maar probeer voor de zekerheid ook eens wat diegene heeft gezegd: haal de savegames uit de map en plaats ze ergens anders, en start het spel. Doet hij het dan, dan ligt het inderdaad een de savegames en kun je het beste een andere downloaden, doet hij het dan nog niet kun je het beste nog eens kijken op de gegeven links. :)

Link to comment
Delen op andere websites

de enige keern dat ik dit had had ik gemod en probeerde ik een ongemodde savegame te openen, ligt het daar niet aan? Anders zou ik het spel opnieuw instaleren, en dan na het wissen ook de map Grant theft auto vice city weggooien (deze staat standaart in C:\program files\ rockstar games\)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...