Jump to content

Hoe bellen?


-Omar-

Recommended Posts

Hallo

Zo ik heb vandaag GTA IV ook binnen gehaald op de PS3. Maar hoe kan ik mensen bellen? Als ik een keer op het pijltje boven druk krijg ik me telefoon. Alleen hoe kan ik dan echt bellen? Want nu kan ik alleen Multiplayer. Op wikiGTA staat twee keer pijltle naar boven maar dan krijg ik gewoon me mobiel met multiplayer.

Alvast bedankt!

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ben je nog niet bij de missie 'Its your call', dan krijg je een telefoon van Roman, dan druk je pijltje naar boven en dan staat er 'phonebook' dan druk je daar op, en dan staat daar Roman, dan druk je op X en dan bel je Roman. In de loop van het verhaal krijg je nog meer mensen in je telefoon en van sommigen word je vrienden, en daarbij is je telefoon heel belangrijk.

Nog veel plezier met IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik moest inderdaad die missie nog doen! Bedankt. Maar ik heb nog een vraag :puh:. Toen ik heb voor de eerste keer opstartte moest je die controller aanluisten met een USB kabel aan je PS3. Dit is denk ik ook om hem op te laden. Maar kan ik bijv. die USB ding aan em PC doen en dan zegmaar via mijn PC de controller opladen? En dat bovenste aan de controller zitten van die lichtjes dat is hoeveel stroom die nog heeft? En hoe lang duurt dat opladen? En als je PS3 zegmaar uit is dus dat dat rode lichtje brand en je zou je controller er aan doen. Laad hij dan nog steeds op?

Sorry voor die zoveel keren "En"..

Alvast bedankt (again)

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik moest inderdaad die missie nog doen! Bedankt. Maar ik heb nog een vraag :puh:. Toen ik heb voor de eerste keer opstartte moest je die controller aanluisten met een USB kabel aan je PS3. Dit is denk ik ook om hem op te laden. Maar kan ik bijv. die USB ding aan em PC doen en dan zegmaar via mijn PC de controller opladen? En dat bovenste aan de controller zitten van die lichtjes dat is hoeveel stroom die nog heeft? En hoe lang duurt dat opladen? En als je PS3 zegmaar uit is dus dat dat rode lichtje brand en je zou je controller er aan doen. Laad hij dan nog steeds op?

Sorry voor die zoveel keren "En"..

Alvast bedankt (again)

Omar

Stuk voor stuk:

-Ja je kan via je pc opladen, je kan hem alleen niet gebruiken voor je pc als controller, het is en blijft alleen een PS3 controller.

-De lampjes bovenop geven het nummer van je controller aan, niet de batterij status, dit kan zijn van 1 tot 7 (je kan max 7 controller's + 1 ander bluetooth aparaat aansluiten) de getallen 5 6 en 7 worden gemaakt met combinaties van 2 lampjes, je kan je batterijstatus zien door op het Playstation knopje in het midden van je controller te drukken.

-Opladen duurt niet lang, een uur of 2, je kan ondertussen ook spelen, tip: koop een usb verlengkabel van 3 meter dan kan je altijd door je hele kamer gamen tijdens het opladen.

-Als je PS3 uit is laad de controller niet op, als je de controller dan aan zou zetten gaat de PS3 ook aan..

Nog meer, vragen? Kom maar op! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...