oua7 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Door GTA-Sheep: Slecht vertaald en bovendien van een ander "geleend" script verwijderd.....
Juwayri Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Waar is de download link? Edit: Download-link En heb je dit zelf gemaakt? Zo te zien heb je de tekst gewoon in vertaalmachine gepleurt. Dus mogen we ook nog link naar het officiële topic? Bewerkt: 9 juli 2008 door Juwayri
JayKay Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 En je moet ook niet overal neerzetten dat je dit moet gebruiken, wat je verscheidene keren hebt gedaan in mijn topics (en van anderen).
Ophion Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Als je iets van iemand hebt gedownload en/of geëdit, moet je wel zo aardig zijn om er dan nog even wat credits bij te zetten.
Ymosky Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Of je heet op het samp-forum "Yaheli" of het is gewoon een slechte vertaling en/of gejat van het samp-forum http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=53074.0
GTA-Sheep Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Het lijkt erop alsof we hier inderdaad te maken hebben met het werk van een ander dat op een zeer knullige manier zonder bronvermelding wordt aangeboden hier. Dankzij het feit dat nergens staat dat de topicstarter e.e.a. zélf heeft gemaakt en omdat de vertaling door een 3-jarige lijkt te zijn gemaakt beperk ik me tot het weghalen van de betreffende tekst en het sluiten van het topic.
Recommended Posts