gammie_ Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Onderwerp: Game Soort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Niet later dan Vrijdag 11 juli ! Opmerking: Mijne komt ná die van jou. Gereserveerd door Rullez ! Rullez zijn PS is gecrasht helaas... Dus wie wil battle tegen mij post maar Bewerkt: 9 juli 2008 door Global
Rullez Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik heb mijn photoshop weer aan de praat gekregen Global (wel op een andere PC .) Maar ja ik lever hem direct in dus moge de beste winnen.
gammie_ Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik heb mijn photoshop weer aan de praat gekregen Global (wel op een andere PC .) Maar ja ik lever hem direct in dus moge de beste winnen. Gelukkig maar Rullez, dat je weer kan PS'en. Rullez Global Succes! Stemmen maar
KJF Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik stem op: Global Ik vind de sig van rullezz niet zo mooi, hij heeft teveel effecten over zijn render gedaan, ook vind ik de sig te klein, en is de achtergrond is ook niet zo mooi. De sig van Global is het tegenovergestelde van dit, alleen zou ik lichtjes nog met de "Dodge Tool" over de boom rechts heen gaan.
gammie_ Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Laatste stemdag! Met één stem kunnen we niet leven hoor
Sofar Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Mijn stem is voor : Global Global : leuk je render op een andere achtergrnod geplakt en ingeblend en de tekst ook mooi gedaan Rulezz: je tekst is amper te lezen , en k vind het plaatje in het algemeen ook niet mooi;)
Bossinkje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Rullez: Ik vind de sig niet echt mooi. Hij heeft een beetje rare maten, en hij is ook erg donker. De tekst heeft de verkeerde kleur, en valt dus helemaal niet op. De effecten over je render daarin tegen vind ik wel wat mooier. 6.8/10 Global: Een erg mooie sig! De achtergrond is erg mooi, en heeft mooie effecten. Ook de render is erg goed geplaatst. Je naam heb je erg leuk geplaatst, en ook de andere tekst is erg mooi. 7.6/10 Mijn stem: Global
.Levi. Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Winnaar Global +1 punt voor jou! Verliezer Rullez jammer genoeg -1 punt.. Closed en updated.
Recommended Posts