Jump to content

Probleem met DS

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil al een tijdje mijn touchscreen van de DS kalibreren.

Ze zeggen dat je elke keer het dingetje op de goede plek moet aanraken.

Ik doe dat maar omdat mijn stylus ver van de plek verwijderd is van waar ik tik, gaat dat nogal lastig.

Dus ik krijg het niet voor elkaar.

Als het eens lukt is het niet goed.

Wat moet ik doen?

Geplaatst:

Ik heb ook een touchscreen gehad waarbij het scherm een afwijking had. Als ik bijvoorbeeld met PictoChat de letter e wou aantikken dan raakte hij de w aan. Ik ben er netjes mee naar de winkel gegaan en ik heb later een nieuwe DS gekregen van Nintendo.

Geplaatst:
Ik heb ook een touchscreen gehad waarbij het scherm een afwijking had. Als ik bijvoorbeeld met PictoChat de letter e wou aantikken dan raakte hij de w aan. Ik ben er netjes mee naar de winkel gegaan en ik heb later een nieuwe DS gekregen van Nintendo.

Ik weet niet of ik dat wel kan doen.

Ik heb deze DS namelijk via marktplaats gekocht en weet niet of ze er wat mee kunnen.

Geplaatst:

Het bonnetje is natuurlijk je garantiebewijs voor als er iets mis mee is. Ik denk nu dat je de reparatiekosten zelf moet betalen, maar ik denk dat je dan net zo goed een nieuwe DS kunt kopen, het kost erg veel.

Geplaatst:

Ik weet niet of ik dat wel kan doen.

Ik heb deze DS namelijk via marktplaats gekocht en weet niet of ze er wat mee kunnen.

je moet er wel voor betalen 91 euro maar je krijgt wel weer een goed werkende ds er voor terug

Geplaatst:

Waarom is alles toch zo *tuut* duur.

Ik zal anders even kijken of dat idd geld kost.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...