gamermax Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 ik ben al een tijd bezig met modden en ik heb een politie auto er in gezet maar op de achterbank (achter de hoofdsteunen zitten zwaailichten) die wil ik ook licht laten geven die ook al er op staan en een zoek licht p de politie auto hoe je die kunt modden alvast bedankt (ik kan al op vakantie zijn Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb niet veel verstand van modden maar zou je niet van een andere politie auto het zwaailicht kunnen kopieren en op jouw auot plakken? p.s. kan misschien wel een stom antwoord zijn.. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 't idee is wel leuk maar ik denk niet dat dat gaat? Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ja, misschien werkt t niet, maar waarom zou het dan weer niet lukken? Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik kan me vergissen, maar is dat niet hardcoded? Zo ja, dit is erg lastig aan te passen en onmogelijk als je niets weet van de scriptingtaal die ervoor wordt gebruikt. Reageren
gamermax Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Daar heb ik ook veel van geleerd (niet dus) maar toch bedankt ik waardeer julie aandacht hiervoor GAMERMAX Reageren
gamermax Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik heb niet veel verstand van modden maar zou je niet van een andere politie auto het zwaailicht kunnen kopieren en op jouw auot plakken? p.s. kan misschien wel een stom antwoord zijn.. JA welke auto die ook geen andere zwaailicht hebben de politie auto's standaard dat blijft toch het zelfde Gamermax ps: ik vind het tot nu wel terleurstelend dat het nog niemand weet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.