Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Ik zat even in de GTAGames chat, en ik drukte op Ctrl. Maar, als je die knop bij MSN+ ingedrukt houdt, sluit MSN meteen helemaal af. Dus, MSN sloot af... Ik dacht: "SHIT!!". Dus ik wil MSN opstarten, doet MSN het HELEMAAL niet meer... In de chat wist ook niemand het probleem, dus ik hoop dat jullie dat wel weten. Na de PC opnieuw te hebben op gestart doet MSN het weer. Soms raak ik gewoon 'te' snel in de stress... @Hieronder: Bedankt voor je reactie, maar tis al opgelost. Bewerkt: 9 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Krijg je geen melding ofzo? Kun je iets meer details geven? wat er precies gebeurd bijvoorbeeld. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Wat mogelijk het probleem was, is dat je MSN hebt vergrendeld. Hierdoor worden alle vensters gesloten, en veranderd het MSN-icoontje rechts onderin in het volgende plaatje (standaard): Dubbelklik er een keertje op (je kunt ook instellen om ook nog Ctrl erbij ingedrukt te houden) en MSN en zijn vensters zullen gewoon weer verschijnen. Zie dit als een tip voor de volgende keer. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Wat mogelijk het probleem was, is dat je MSN hebt vergrendeld. Hierdoor worden alle vensters gesloten, en veranderd het MSN-icoontje rechts onderin in het volgende plaatje (standaard): Dubbelklik er een keertje op (je kunt ook instellen om ook nog Ctrl erbij ingedrukt te houden) en MSN en zijn vensters zullen gewoon weer verschijnen. Zie dit als een tip voor de volgende keer. Ja, dat icoontje kwam er. Dankje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.