Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Wat is MIP Mapping in SA. Ik zie namelijk geen verschil met als het aan, of als het uit staat, of het zijn men ogen ^_^

Alvast dank! :Y

Geplaatst:
MIP Mapping On / Off

Turns on and off the MIP mapping function of the game. This may be greyed out, in which case you are probably forcing Mip Mapping on in your video card drivers. Mip Mapping can help smooth transitions between different sized textures. This can be noticed most in roads that go away from the player.

Staat dus in de readme, helaas is het een behoorlijk technisch verhaal waardoor ik mij niet durf te wagen aan een correcte nederlandse vertaling. Misschien dat iemand anders dat eventueel kan doen als je daar behoefte aan hebt. Overigens kan je voor alle configuratie-opties terrecht in de readme.txt van het spel. ^_^
Geplaatst:

Bedankt voor de readme tip, dat wist ik helemaal niet :tu:

Als iemand het wilt vertalen hou ik em niet tegen _O_

Geplaatst: (bewerkt)
Bedankt voor de readme tip, dat wist ik helemaal niet :tu:

Als iemand het wilt vertalen hou ik em niet tegen _O_

Misschien dat je het even kan kopieëren, en dan hier plaatsen. Dan zal ik een poginkje wagen. ^_^

@edit: hieronder, het is een lastige, al is engels een van mijn betere vakken, ik zou het niet durven te proberen. :$ :N

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
MIP Mapping On / Off

Turns on and off the MIP mapping function of the game. This may be greyed out, in which case you are probably forcing Mip Mapping on in your video card drivers. Mip Mapping can help smooth transitions between different sized textures. This can be noticed most in roads that go away from the player.

Vertaling:

MIP Mapping. Aan / Uit

Schakelt de MIP mapping functie van het spel aan of uit. Dit kan grijs zijn, In welk geval jij waarschijnlijk de Mip Mapping dwingt aan te zijn in je video kaart drivers. Mip Mapping kan de zachte overgangen helpen tussen textures van verschillende grootte. Dit kan opgemerkt worden in de meeste wegen die weggaan van de speler.

Oef, nu weet ik zelf ook hoe het komt dat die wegen zo vaag zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...