Jump to content

vraagje


rubbie92

Recommended Posts

ik zit in een missie waar ik naar een auto moest gaan met little jakob en de gangsters van gregeronie volgen en dan kom ik uit in de buurt waar ze zijn.

dan schiet ik ze dood ...

vervolgens een filmpje en dan moet ik hem volgen .

je ziet hem van een helikopter vallen en pak dan een boot .

dan komt little jakob en ik moet onder zijn helicopter gaan maar ik ben altijd te laat .

hoe doe ik dit het best?????

Bewerkt: door rubbie92
Link to comment
Delen op andere websites

je bedoelt vast A Revenger's Tragedy

dan zit in die boot dan moet je proberen in die heli komen dat doe je door er onderte varen

als je aan de heli hangt moet je op de X drukken tot je er in klimpt dan krijg je de besturing en dan moet je achter de heli van Dimitri , jacob schiet de heli van dimitri uit de lucht jullie landen op happines eiland dan moet je achter hem aan gaan en hij wordt aan de voet van het blijheidsbeeld vermoord.

PS als ik het verkeerd heb uit gelegt kijk dan op wikigta onder de andere missie

Out of Commision :tu::cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je net het nadeel dat er golven zijn want dan ga je ook gewoon langzamer. Als er geen golven zijn den je bent nog niet snel genoeg dan zou ik proberen om een beetje met je linker pookje te spelen. Beweeg hem een beetje naar voren en dan kun je zien dat de boot wat naar voren gaat hangen, op die manier ga je misschien wat sneller en kun je de Annihilator wel bereiken voor dat het te laat is. Ik hoop het beste voor je en probeer trouwens ook niet te veel bochten te maken. Als Niko eenmaal aan de Annihilator hangt moet je ontzettend snel en vaak op Cross.gif (Ps3) of op Abutton.gif (X-doos) te drukken. Bij het begin kun je niet zo goed zien dat Niko vorderingen maakt bij het klimmen maar als je het heel snel doet dan zie je dat hij er op komt. Als je dan nog te sloom bent kun je proberen om het knopje met je wijsvinger iedere keer aan te drukken, bij een andere topic was de starter toen namelijk wel op tijd. Veel succes met de missie.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...