Jump to content

wapens

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik heb een vraag hoe kom je af van wapens die je niet wilt. gearesteerd worden of dood gaan heeft geen nut ik wil graag van sommige wapens af zoals knife en boks beugel :N

Geplaatst: (bewerkt)

Als je niet gearresteerd wilt worden en niet dood wilt gaan heb ik slecht nieuws voor je: dat wordt heel lastig. Het hangt er ook een beetje vanaf waar je bent in de story-line. Na The Green Sabre ben je van al je wapens af, zo ook tijdens de missie Tha Nang Thang (maar dan heb je nog wel een mes). Ook tijdens de missie Dam and Blast raak je alles kwijt (als je de parachute gebruikt). Je knife kan je uiteraard inruilen voor een ander 'melee' wapen zoals een katana of honkbalknuppel, zo'n wapen zal in de plaats komen van je mes. Verder zijn er geen opties over. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

ik wil best gearisteerd worden of gedood worden maar me wapens blijfen door die vriendinne

Geplaatst:
:D Dan dump je toch eerst die vriendinnen, dit gaat het snelst door ze dood te schieten. Zowel Barbara als Katie kan je weer terug krijgen als je alle oysters hebt. ;)
Geplaatst:

Op de PS-2 zal deze beloning toch zo blijven. Zo erg zelfs dat je met een andere savegame nog steeds het probleem/voordeel hebt dat je wapens niet worden afgenomen bij wasted/busted. Op de PC zal het niet werken voor meerde savegames, maar volgens mij bleef daar de beloning ook zitten, ook al was de relatie met Katie of Barbara over.

Geplaatst:

Op de PC werkt het ook: zelfs toen ik het vorige spel (per ongeluk :$ ) delete, waar ik die beloning had, en ik startte een nieuw spel, toch bleef ik gratis en bewapend uit het ziekenhuis komen.

Geplaatst:

dan moet de gewoon andere wapens opzoeken en dan op tab drukken, dan gaat er een wapen van jou weg en dan komt die andere ervoor in de plaats

Geplaatst:

Misschien (niet zelf geprobeerd) kun je de boksbeugels weg krijgen met een weapon cheat. Bij de cheats staat namelijk het volgende (op WikiGTA):

Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles

Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher

Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive

De eerste set is de enige waar Brass Knuckles tussen staat, dus misschien dat je met PROFESSIONALSKIT of UZUMYMW de boksbeugels kwijt kan raken. Kan iemand dit even proberen?

Geplaatst: (bewerkt)

Eerlijk gezegd vind ik het BELACHELIJK dat je wapens wilt kwijtraken, Brass Knuckless verhogen je 'schade' aan de persoon of auto waar je op slaat, dus waarom zou je het kwijtwillen?

Een Knife is zeer krachtig als 'Meelee' Weapon, 'k snap dus niet waarom je het zou kwijt willen, zoals hierboven gezegd kun je dat doen door het te vervangen door een ander 'Meelee' Weapon, bij PS2 is het L1 dat je moet indrukken om te vervangen(je CJ moet 'in het wapen gaan staan').

Wapens WILLEN kwijtraken heeft geen enkel nut...

EDIT: Zoals hier juist boven mijn post kan niet, heb ik zelf eens gedaan, uit ondervinding blijkt dat de Brass Knuckless blijven, bij mij altans.(vroeger was ik een n00b :sst: )

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...