Jump to content

Pastor Richards in VC?!?!


Dastard

Recommended Posts

Dus omdat ik m'n spel moeste instaleren, begon ik bij The Party.

Tijdens de cutscene zag ik Pastor Richards! IN LEVENDE LIJVE!

Dus ik dacht, kan niet, hij is uit het spel :?

Nu komt het, ik heb GTA VC gekocht op de dag van de release dus is het V1, dus heeft R* in V2 dit foutje eruitgehaald.

Hier is het bewijs:

PS: ik heb geen mods gebruikt of trainers, want mijn spel moest ik herinstaleren!

post-60789-1215629885_thumb.jpg

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Pastor Richards werd gezien als een opdrachtgever voor missies, maar tijdens de opnames is zijn voice-actor helaas overleden. Dus werd hij uit het spel gehaald, behalve in het radioprogramma VCPR: Pressing Issues en tijdens de missie 'The Party'.

Link to comment
Delen op andere websites

het is al jaren geleden maar ik snap nog steeds niet waarom ze hem helemaal hebben uitgehaald, want ze konden ook de missie laten die hij al had ingesproken dan hadden we meer "fun" in gta VC denk ik.

Ik weet niet welke missies hij ons liet doen maar toch laat ik het zo zeggen hoe meer missies in gta hoe leuker het verhaallijn is en het gameplay niet zoals gta IV met 94 storymissies en iets van 30 zij-missies maar die spel is ook wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

het is al jaren geleden maar ik snap nog steeds niet waarom ze hem helemaal hebben uitgehaald, want ze konden ook de missie laten die hij al had ingesproken dan hadden we meer "fun" in gta VC denk ik.

Ik weet niet welke missies hij ons liet doen maar toch laat ik het zo zeggen hoe meer missies in gta hoe leuker het verhaallijn is en het gameplay niet zoals gta IV met 94 storymissies en iets van 30 zij-missies maar die spel is ook wel goed.

Zijn voice-actor overleed tijdens de opnamens en dan moeten ze het spel weer uitstellen om naar een nieuwe voice-actor te zoeken. Daar zou je als GTA fan niet zo blij mee zijn.

Over de missie's: het zou wel iets te maken hebben over geld inzamelen voor z'n standbeeld. Voor meer informatie voor hoe de missie's van Pastor Richards eruit hadden kunnen zijn moet je op zijn wikigta pagina kijken, zie link van PatrickW hierboven.

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...