opacool6 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 okej thnx... je bedoelt er een object van sa naast te leggen wanneer ik het met die map editor in me sa plaats? Reageren
Beagle Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 okej thnx...je bedoelt er een object van sa naast te leggen wanneer ik het met die map editor in me sa plaats? Nee, als je begint te modellen Reageren
opacool6 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 bedoel je dat je objecten van SA in google sketchup kan zette?? Reageren
Beagle Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 bedoel je dat je objecten van SA in google sketchup kan zette?? Ja. Je kan ze met Gmax of 3DS Max importeren door middel van KAM Scripts, en dan exporteren als *.3ds. Dan kan je in Sketchup die *.3ds importeren, al dacht ik wel dat je de "Pro" versie van Sketchup nodig hebt Reageren
opacool6 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Oke thnx man voor de hulp die ik tot nu toe heb gekregen!! Bewerkt: 14 januari 2009 door opacool6 Reageren
Puma Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Onthoud dat een mannetje in SketchUp ongeveer 1,5 inch hoog is (SketchUp werkt met inch dacht ik, is in ieder geval standaard ingesteld). Een lijntje tekenen die precies 1,5 inch hoog is, is niet ingewikkeld: kies de pen, klik ergens, zorg dat je lijn parallel loopt met de blauwe as (klik nog geen tweede keer), typ "1,5" en druk op enter. Je hebt nu een lijntje van 1,5 inch hoog . Reageren
bart12345 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Zou ik met google sketchup-pro7 ook in gta san andreas kunnen zetten? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Zou ik met google sketchup-pro7 ook in gta san andreas kunnen zetten? In principe zou dit moeten kunnen, ja. Reageren
wwweess Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 hallo ik heb even een vraag in de tutorial staat dat je maximaal 5 objexten toe kan voegen ik neem aan dat er een manier is om er meer toe te voegen? als iemand die weet zou ik er blij mee zijn als het aub aan mij word uitgelegt alvast bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 De makkelijke manier: Nee. Er is een mogelijkheid: Sacky's Limit Adjuster. Ik weet niet of Sacky's limit adjuster dit kan aanpassen, maar je kan het proberen Reageren
Puma Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Het kan wel, maar dan moet je andere objecten uit SA verwijderen. Dit kun je doen met de mapcleaner van SteveM. Hierbij wordt (een deel van) de map gewist en kun je dus je eigen TC-map gaan beginnen . Reageren
em4fun Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) geld deze tut ook voor autos? daar moet je namelijk ookm lichten toevoegen enz. lijk mij dat met een editor moet doen? hieronder me crashtender =D Bewerkt: 27 februari 2009 door em4fun Reageren
Beagle Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Nee, dit geld niet voor auto's. Het eerste deel wel een beetje, je moet je auto éérst naar 3DS Max converteren. Er is helaas nog geen tutorial over een auto ingame zetten, dus je moet het in een apart topic zetten Reageren
em4fun Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Nee, dit geld niet voor auto's. Het eerste deel wel een beetje, je moet je auto éérst naar 3DS Max converteren. Er is helaas nog geen tutorial over een auto ingame zetten, dus je moet het in een apart topic zetten oke jammer bedankt voor de info Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik heb in Sketchup mijn model gemaakt, geïmporteerd naar 3DSMax, nog geen problemen. Alles gedaan, komt het stuk in de Map Editor. Ik druk op New, vul mijn dff naam in (schans) en de txd naam (schans), maar als ik de laatste 's' van schans (txd) invul, sluit Map Editor af. Ik heb dus het dff vakje ingevuld (schans), krijg ook mooi mijn untextured model links te zien, en als ik dan in het vak voor de txd schans invul sluit Map Editor af. Is hier een oplossing voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.