Tschilpje Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik heb een vraagje. Ik heb in Sketchup een tweetal boten gemaakt. Eentje daarvan is een bootje zoiets als een Sunseeker Portofino 34 De andere ziet eruit als een piratenschip Alleen heb ik een vraagje. Hoe kan je de bewegende delen (roer, schroeven) krijgen en de zitpositie achter het stuur in 3ds maken? Reageren
kpaenen Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bewerkt) SketchUp werkt met inch dacht ik, is in ieder geval standaard ingesteld Ik verander die eenheed meestal naar cm, zoveel handiger EDIT: Ik heb die toturial gedownload maar heb echt geen idee hoe die file te openen :S hint? Bewerkt: 13 juni 2009 door kpaenen Reageren
nielsieegta Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 ik heb alles gedaan tot exporteren want dan staat er als je deze niet hebt, dump dan gewoon de hele map "scripts" die bij deze tutorial gevoegd zit in je 3dsMax map maar, ik kan bijlage niet vinden!!!! alvast bedankt! groeten thom en niels!! Reageren
wannes12 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 kan je zonder 3dsmax te hebben dingen van sketchup 7.0 in gta sa zetten Reageren
Beagle Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Je kan ook Gmax gebruiken (gratis). Reageren
.Senne Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Of Zmodeler, gratis of niet duur. Maar rechtstreeks vanuit Sketchup gaat het niet. Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Maak iets in google Sketchup , endan doe je dat importeren in de oude Sketchup en dan sla je die , op endan import je die in Z modeler dat kan ook.. Maar voor gta sa auto's. En alles maak ik het gewoon met Z modeler is veel makkelijker. Vindt ik. Reageren
jerR Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 ik dacht dat er nooit zo'n tutorial zou komen:D echt geweldig van je! ik heb er onwijs veel aan dus harstikke bedankt!!!!! Reageren
wannes12 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) hoe kan je de textures die in .jpeg staan omzetten naar .bmp .En met welk programma moet je de turtotial opendoen Bewerkt: 4 oktober 2009 door wannes12 Reageren
wannes12 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 elke keer als ik de de model name ingeef in de mapeditor dan gaat het nog maar als ik de texture name ingeef crasht mapeditor altijd. weet iemand aan wat het kan liggen . Reageren
Beagle Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 ... Als je XP gebruikt kan je met de standaard Windows Foto viewer opslaan als .bmp. Als je dat niet hebt, kan je ook paint gebruiken (Desnoods download je Paint.net). Reageren
stratega Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 rofl ik ben nog nieteens begonnen en ik heb nu al een probleem.... ik heb de tutorial gedownload maar.... met welk programma lees je em? ik krijg alleen maar vage tekens als ik em met kladblok of word open.... ÙD„Í´¢ÝWø‚N½AÞ'cvÆW#j7.Ú}ÜJÓKcÉ[–m.ˆJ€¡×Qærs™&gŽrg&<ãÎ6ñ}ûÀ~ð+ñ.3Áâðþ¤£&¥õ™g,‚á{s™FD—ßßE¢1EÇ.R¯–3ŽLÖ=KÒÀ"eo¥Ë-<àõ݉Üõ†vD·EäÇ™±yˆöAÆcépÊÒ¦At¡qb) 4uÃÿ¡Mr®ÝX???????????????????????????????????????????????? juist Reageren
Beagle Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Download de tutorial (uitpakken met Winrar en klik op "Begin met de tutorial!"): Reageren
Sandra Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Ik heb in Sketchup mijn model gemaakt, geïmporteerd naar 3DSMax, nog geen problemen. Alles gedaan, komt het stuk in de Map Editor. Ik druk op New, vul mijn dff naam in (schans) en de txd naam (schans), maar als ik de laatste 's' van schans (txd) invul, sluit Map Editor af. Ik heb dus het dff vakje ingevuld (schans), krijg ook mooi mijn untextured model links te zien, en als ik dan in het vak voor de txd schans invul sluit Map Editor af. Is hier een oplossing voor? Iemand hier nog een antwoord op?? Ik heb ook maar eens een poging gedaan tot het modellen van een simpele schans. Alle stappen van de tutorial leken me volgens mij wel te lukken, alleen op het moment dat ik in de Map Editor de naam van het textuur moet invoeren, crasht het programma. Het invoeren van de naam van de dff gaat nog, ik zie dan ook wel mijn schans (alleen is die helemaal wit). Als ik dan de laatste letter van de naam van het .txd bestand typ, crasht Map Editor. Iemand enig idee wat de oorzaak is? Reageren
Beagle Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Waarschijnlijk een corrupte TXD, dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.