mem0 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 ik had gta 3 eerst geinstalleerd maar daarna verwijderd nu heb ik heb weer geinstalleerd maar als ik peds vermoord dan krijg ik geen cash is dit misschien een bug ik denk van niet maar je weet maar nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 ik had gta 3 eerst geinstalleerd maar daarna verwijderd nu heb ik heb weer geinstalleerd maar als ik peds vermoord dan krijg ik geen cash is dit misschien een bug ik denk van niet maar je weet maar nooit het is geen bug je moet maar net de goeie mensen doden bij mij laten ze ook geen geld liggen en ik heb h,m op de ps2 en het is geen bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Een bug krijg je niet zo snel van een spel opnieuw instaleren. Om nog even wat toe te voegen op Cheetha's post: peds die vaak veel geld achter laten hebben een lange jas en een hoed op, die je erg goed herkent. Je kan ook (sub)zijmissies doen voor wat extra cash, of natuurlijk de verhaallijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Een bug krijg je niet zo snel van een spel opnieuw instaleren. Om nog even wat toe te voegen op Cheetha's post: peds die vaak veel geld achter laten hebben een lange jas en een hoed op, die je erg goed herkent. Je kan ook (sub)zijmissies doen voor wat extra cash, of natuurlijk de verhaallijn of taxi rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 ik snap wat jullie bedoelen dat sommige mensen geen geld achterlaten, maar bij mij laat GEEN 1 ped geld achter ik heb vet veel mensen gedood om te kijken maar ze geven geen geld ik. Maar toen ik voor het eerst had geinstalleerd lieten de peds wel geld achter maar nu opeens niet meer en daarom vind ik het raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Een bug krijg je niet zo snel van een spel opnieuw instaleren. Om nog even wat toe te voegen op Cheetha's post: peds die vaak veel geld achter laten hebben een lange jas en een hoed op, die je erg goed herkent. Je kan ook (sub)zijmissies doen voor wat extra cash, of natuurlijk de verhaallijn of taxi rijden Taxi rijden niet alleen. als je het zegt zeg het dan goed. Taxi Driver,FireFighter,Vilgiante,Paramedic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 hou kan je noutoch geen geld hebben die missie betalen achterlijk veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 ik snap wat jullie bedoelen dat sommige mensen geen geld achterlaten, maar bij mij laat GEEN 1 ped geld achter ik heb vet veel mensen gedood om te kijken maar ze geven geen geld ik.Maar toen ik voor het eerst had geinstalleerd lieten de peds wel geld achter maar nu opeens niet meer en daarom vind ik het raar Installeer het spel nog een keer en kijk of de peds nu wel geld droppen. Als ze dat niet doen weet ik het ook niet meer. Bij mij laten ze bijna altijd geld achter. @ niko belic: Het gaat erom dat de peds geen geld dropen, niet dat hij zelf geen geld heeft. @ Royboow: Je kunt ook nog Import/Export, Unique Stunt Jumps, Hidden Packages en Rampages doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 ik snap wat jullie bedoelen dat sommige mensen geen geld achterlaten, maar bij mij laat GEEN 1 ped geld achter ik heb vet veel mensen gedood om te kijken maar ze geven geen geld ik.Maar toen ik voor het eerst had geinstalleerd lieten de peds wel geld achter maar nu opeens niet meer en daarom vind ik het raar Installeer het spel nog een keer en kijk of de peds nu wel geld droppen. Als ze dat niet doen weet ik het ook niet meer. Bij mij laten ze bijna altijd geld achter. @ niko belic: Het gaat erom dat de peds geen geld dropen, niet dat hij zelf geen geld heeft. @ Royboow: Je kunt ook nog Import/Export, Unique Stunt Jumps, Hidden Packages en Rampages doen. Import/Export? dat is toch alleen GTA SA? Hidden Packages Unique stunts rampages en rampages ben ik vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Import/Export? dat is toch alleen GTA SA? Hidden Packages Unique stunts rampages en rampages ben ik vergeten. Ze zitten ook allemaal in GTA III. Neem anders eens een kijkje in de GTA III-sectie op WikiGTA => KLIK. @ mem0: Als je ervan overtuigd bent een fout in je spel te hebben, dan zou je een herinstalatie kunnen overwegen en controleren of het hierna nog steeds het geval is. Ik raad je echter wel aan om eerst een andere savegame uit te proberen en te kijken of het probleem daar ook optreedt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.