Vegeta Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) ER komt alweer een nieuwe mortal kombat aan en dit keer kun je ook met superhelden vechten zoals superman en batman en veel meer .... Official Trailer : Gameplay Bewerkt: 29 juli 2008 door cesar Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 K vind het wel raar dat niemand het interessant vind omdat ik t een van de beste spellen ooit ?? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Nou inderdaad, volgens mij was hij voor eind dit jaar toch? Maargoed, Ik kijk erg uit naar deze game. Hopelijk is het verhaal wat spannender dan Armageddon :$. Ik hoop eigelijk ook op verhaallijn qua de vechters. Een reden dat DC opeens gaat proberen om MK uit te dagen. Superman in elkaar slaan met Sub-Zero.. I can't wait to lay my hands on this beauty. Ik was trouwens , echt waar de enige die in de gamestore stond bij de release van Armageddon. Was vet balen, want dit is echt Old-Skool gamen. 1 vs 1 , alles mag. Dat is in feite al Zupah.. Wel, laten we kijken wat MK vs. DC brengt. En, wie de eindbaas wordt Bewerkt: 29 juli 2008 door Ice Banana Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Nou ik vind mortal kombat er vet gaaf uit zien omdat je namelijk ook alle mortal kombat figuren erin hebt !! En de slechteriken werden ook speelbaar d8 ik. Maar ik kijk wel ietsjes minder uit naar mk vs dc omdat ze zeiden dat ze bij armageddon de verhaallijn hadden beëindigd dus deze spel word wel wat anders. Maar jah eerst ga ik shaolin monks en armageddon kopen dan is mijn mk collectie compleet !! En ohjah de eindbaas word denk ik een slechterik uit de DC filmen zoals de vijand van batman of the hulk ?? Bewerkt: 29 juli 2008 door cesar Reageren
Ice Banana Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Er is weer wat vers materiaal binnengestroomd. Voor de Fans, enkele Fan Art concepten zijn uitgelekt op MKWarehouse. Had net een Afbeelding geplaatst, en blijkbaar is hotlinken niet bij hun favorieten. Maargoed! De renders staan daar. Prachtig getekend Zelfs de engine is bekend geraakt. Het zal gaan over de Unreal Engine 3, Gekend voor spellen zoals: Gears of War, Mass Effect en BioShock. Alhoewel de Psychics er nog niet zijn. Kunnen we vast stellen dat het weer een stevig potje knokken word. Zeker met Freefall Fighting. Als je de tegenstander van een gebouw kickt, zou je kunnen doorvechten midden in de lucht. Ach wat verlang ik al. Eindeloze nachten vol bloed, combo's en Fatalitys. Juist, daar dacht ik nog niet aan! Fatalities. Jesus! Hoe zouden die dingen er nu uitzien? Compleet remastered, nieuwe engine. Spannend! Het komt. En alsmaar dichterbij. Meer is er niet vrijgegeven. Althans nog een paar Arena's. Waarin er toch vrijwel een prachtig stuk inzit. Maargoed. Ik post wel meer als ik nog informatie ontvang :$ Bewerkt: 11 augustus 2008 door Ice Banana Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.