Jump to content

Gta DLC bekend !


PowerPats

Recommended Posts

Op een site staat dat de dlc van gta iv bekend is geworden voor meer info kijk op deze site.

http://www.consolespot.net/708-GTA-IV-DLC--Revealed.html

er is een nieuwe game modus en nieuwe kleding.

er zijn niet zo heel veel veranderingen dus ben best teleurgesteld. maar mischien komt er later meer.

Hier het stukje:

As you all know the DLC was delayed for unknown reasons but Rockstar has not left us uninformed! Not much is known as to what GTA IV DLC will offer but I was able to find some good details on some DLC that will be available. Rockstar is currently producing a new set of characters and outfits for online multiplayer. Outfits ranging from the Mission "Three Leaf Clover" to the classic "Cluckin Bell" outfit. Rockstar has also been rumored to be adding new vehicles along with a new game mode called "Stunt Man". Not so long ago it was announced that Rockstar would be putting out on the marketplace two videos entitled "GTA IV - Episode 1, 2" What the videos plot is about is unknown but hey if you love the game enough you'll watch it from start to finish. You can guarantee that themes and Gamer pics will be available as well.

The DLC is set to be released sometime this fall.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets verwachte ik al, lijkt me wel leuk nieuwe kleding en nieuwe MP modus. Maar niet alles is bekend, dus niet getreurd, misschien komt er nog meer, en dat zal vast wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook duidelijk dat het allemaal nog onduidelijk is wat er in komt, en als je de vermelde bronnen natrekt, merk je al snel dat het niets meer zijn dan vermoedens en geruchten. Voorlopig blijft de inhoud van de DLC dus nog onbekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook duidelijk dat het allemaal nog onduidelijk is wat er in komt, en als je de vermelde bronnen natrekt, merk je al snel dat het niets meer zijn dan vermoedens en geruchten. Voorlopig blijft de inhoud van de DLC dus nog onbekend.

Stel dat het waar is en dit is het enige, dan zou het wel verrot zijn. Dan koop ik de DLC niet. Het moet wel iets van waarde zijn, anders kan ik net zo goed een lekkere zak wiet van dat geld halen! :Y:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook duidelijk dat het allemaal nog onduidelijk is wat er in komt, en als je de vermelde bronnen natrekt, merk je al snel dat het niets meer zijn dan vermoedens en geruchten. Voorlopig blijft de inhoud van de DLC dus nog onbekend.

Stel dat het waar is en dit is het enige, dan zou het wel verrot zijn. Dan koop ik de DLC niet. Het moet wel iets van waarde zijn, anders kan ik net zo goed een lekkere zak wiet van dat geld halen! :Y:sigaar:

Als het waar is, dan is nog niet alles bekend. Dus dan zal er nog wel wat meer bijkomen..

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook duidelijk dat het allemaal nog onduidelijk is wat er in komt, en als je de vermelde bronnen natrekt, merk je al snel dat het niets meer zijn dan vermoedens en geruchten. Voorlopig blijft de inhoud van de DLC dus nog onbekend.

Stel dat het waar is en dit is het enige, dan zou het wel verrot zijn. Dan koop ik de DLC niet. Het moet wel iets van waarde zijn, anders kan ik net zo goed een lekkere zak wiet van dat geld halen! :Y:sigaar:

Ja, hoeveel gram?

Noem het maar liever zakje.

Ontopic: Misschien is dit 1% van de hele DLC, dus wie weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook duidelijk dat het allemaal nog onduidelijk is wat er in komt, en als je de vermelde bronnen natrekt, merk je al snel dat het niets meer zijn dan vermoedens en geruchten. Voorlopig blijft de inhoud van de DLC dus nog onbekend.

Stel dat het waar is en dit is het enige, dan zou het wel verrot zijn. Dan koop ik de DLC niet. Het moet wel iets van waarde zijn, anders kan ik net zo goed een lekkere zak wiet van dat geld halen! :Y:sigaar:

Stoer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...