Jump to content

Stevie's Car Theft


Wernerjuppie

Recommended Posts

Ik heb de storyline uitgespeeld, en kwam er net achter dat er een Car Theft was, en nu kan ik Stevie niet meer bellen, want die staat niet meer in m'n contactlijst :S

Hoe kan ik ze alsnog doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem niet bellen, no siree.

Als je ff pijltje omhoog>mobiel>messages en dan ff naar 'Stevie' zoekt staat daar misschien wel een tekstje bij waar de auto staat met een plaatje. Als je de plaatsen nodig hebt kijk ff op Wikigta: Hiero dus.

En ik denk al dat je het hebt gedaan, maar je moet wel de missie Smackdown van Derrick McReary (D met een kleine M erachter op de radar).

Suc7 ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een quote van mezelf:

Hier staan alle voertuigen die je moet stelen voor Stevie. Als je je muis even daar op een bolletje houdt kun je zien welk voertuig je daar kunt vinden. Het rode stipje daar is de garage van Stevie waar je alle gestolen voertuigen naar toe moet brengen, die kun je trouwens ook op de in-game kaart vinden met het icoontje van een auto. Als je ze allemaal hebt gedaan kun je voortaan al je voertuigen die je steelt/vindt daar verkopen door ze in de garage te doen. De prijs die je krijgt hangt af van de conditie van het voertuig en als je een mooie auto verkoopt krijg je natuurlijk meer dan dat je een motortje verkoopt. Als hij te veel beschadigt dan kun je hem het beste eerst naar Pay 'n Spray brengen want dan zul je uiteindelijk meer geld weer terug verdienen. Veel succes met de CarThefts van Stevie!

Dit is een erg goede manier om wat geld bij te verdienen (mits je ze inlevert in goede conditie)!

Link to comment
Delen op andere websites

Even een quote van mezelf:
Hier staan alle voertuigen die je moet stelen voor Stevie. Als je je muis even daar op een bolletje houdt kun je zien welk voertuig je daar kunt vinden. Het rode stipje daar is de garage van Stevie waar je alle gestolen voertuigen naar toe moet brengen, die kun je trouwens ook op de in-game kaart vinden met het icoontje van een auto. Als je ze allemaal hebt gedaan kun je voortaan al je voertuigen die je steelt/vindt daar verkopen door ze in de garage te doen. De prijs die je krijgt hangt af van de conditie van het voertuig en als je een mooie auto verkoopt krijg je natuurlijk meer dan dat je een motortje verkoopt. Als hij te veel beschadigt dan kun je hem het beste eerst naar Pay 'n Spray brengen want dan zul je uiteindelijk meer geld weer terug verdienen. Veel succes met de CarThefts van Stevie!

Dit is een erg goede manier om wat geld bij te verdienen (mits je ze inlevert in goede conditie)!

Ik doe altijd health cheat voordat ik daar in rij :')

Link to comment
Delen op andere websites

De tip dat je vlak voordat je Stevie's garage in gaat even moet saven bij de savehouse (waar je je auto dan even op de parkeerplaats zet, waardoor deze weer gaaf wordt) werkt bij mij niet. Ik had een totaal onbeschadigde auto afgeleverd en kreeg maar 60% van de waarde :7

Gewoon zo goed mogelijk rijden is het devies of Pay 'n Spray.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...