michr13 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hee, ik heb een windows XP ik heb GTA San Andreas in de winkel gekocht en ge'installerd en als ik hem wil spelen zegt hij dat hij hem niet kan spelen op een windows 98, maar ik heb een windows XP. heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand hoe ik het moet verhelpen?? grtzz Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hallo, Wel ik mmoet zeggen dat ik voor het eerst van zo'n probleem hoor. Als je Gta SA zo in de winkel koopt en installeert op een XP dan zou het moeten werken... Heb je wellicht Windows XP 'niet zo legaal'? Ik denk namelijk dat de fout hier niet echt bij het spel zelf ligt. Ik weet niet zeker of dat er invloed op kan hebben, maar heb je wellicht de compatibiliteits modus op 98 staan? Dit zie je met rechterknop(gtasa.exe)>eigenschappen>compatibiliteit. Als dat het geval is, klik het vinkje dan weg. Dan zou het moeten werken. Probeer ook een je Windows XP te updaten, via Windows Update. Dat zou ook kunnen helpen. Mocht dit niet helpen zeg het dan gerust, in ieder geval succes ermee! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Wat ook geen overbodige luxe is is om even te controleren of jou PC wel voldoet aan de minimale systeemeisen die GTA SA nodig heeft om gespeeld te kunnen worden. Deze systeemeisen staan in de readme.txt van het spel en is tevens op wikigta te bewonderen: klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.