Dastard Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Is het nog waard om te downloaden, aangezien er nu meer op SA zitten, zijn er nog goeie servers op MTA:VC? Reageren
Argon Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik heb even op game monitor gekeken en daar zag ik een server waar MTA:VC gespeeld werd met 5 spelers wat op dat moment zorgde dat die server 7des van alle MTA servers stond. Dus het lijkt me dat het nog gespeeld wordt. Je kan natuurlijk ook altijd met een groepje vrienden afspreken om op een server te gaan en deze zelf bevolken zo kan je ook met een aantal man spelen. Reageren
vice Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik krijg Vice City MTA maar niet gedownload. Ik heb nu Vice City multiplayer(MP) daar zijn altijd toch wel een stuk of 100 spelers online en ongeveer 50 servers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.