Kloep Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hey, Ik heb een probleem bij een missie. Ik weet niet welke kant ik op moet gaan. Ik moet nu zo'n vrouw zoeken, en ik sta nu bij een gebouw, daar moet ik in of omheen, dat weet ik niet. Maar ik weet niet hoe ik er in kom, of hoe ik er omheen moet. Hopelijk ben ik duidelijk genoeg, anders zal ik nog wat meer informatie proberen te vinden. Mvg, Kloep Reageren
robin662 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hey,Ik heb een probleem bij een missie. Ik weet niet welke kant ik op moet gaan. Ik moet nu zo'n vrouw zoeken, en ik sta nu bij een gebouw, daar moet ik in of omheen, dat weet ik niet. Maar ik weet niet hoe ik er in kom, of hoe ik er omheen moet. Hopelijk ben ik duidelijk genoeg, anders zal ik nog wat meer informatie proberen te vinden. Mvg, Kloep aan de zijkant van een gebouw zit een lcujtrooster waar je door kan kruipen Reageren
Kloep Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 En weet je misschien ook welk huisje? Er is 1 grote, is het die of is het een kleintje? En is hij van hout of van steen? Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 En weet je misschien ook welk huisje?Er is 1 grote, is het die of is het een kleintje? En is hij van hout of van steen? Als ik Denk dat ik weet waar je bent. Moet je naar het dak ergens en dan voordat je een barretje in gaat zit recht een klein luchtrooster idd. Je zit nog in het begin he? Want daar heb ik ook een tijdje rondgelopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.