Tieske10 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 waar kan ik de borden vinden, die aangeven welke voertuigen ik nog moet exporteren? Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Deze staat op de hoek van de kade waar je het import/export schip vind. Voor het gemak heb ik een Snapmap gemaakt welke het aangeeft: Click here to view the SnapMap. Let op dat dit bord er pas staat na voltooiing van de missie waarbij Import/Export ge-unlocked wordt: Customs Fast Track. Bewerkt: 10 juli 2008 door Donwell Reageren
Tieske10 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Deze staat op de hoek van de kade waar je het import/export schip vind. Voor het gemak heb ik een Snapmap gemaakt welke het aangeeft: Click here to view the SnapMap. Let op dat dit bord er pas staat na voltooiing van de missie waarbij Import/Export ge-unlocked wordt: Customs Fast Track. ok ,dankjewel, gevonden! Reageren
JayKay Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 En als je een aantal auto's geëxporteerd hebt, kun je, als je voor het bord staat, met 'Enter' een auto importeren (tegen een bepaalde prijs natuurlijk). Je krijgt dan een lijst met de 7 dagen van de week, en op de dag dat het is in GTA (druk op TAB om dat te zien) kun je een auto importeren die je alleen op die dag kunt kopen. >Klik hier voor meer informatie< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.