Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

de locatie voor de stretch heb ik gevonden maar hij staat er niet, ben al meerdere malen weggelopen en teruggekomen, maar nog steeds niet.. hoe kan ik dit oplossen>

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan mij twee mogelijkheden voorstellen waarom die er niet zou staan:

• missie Customs Fast Track nog niet gehaald (nodig voor export)
  • de Stretch heb je al geëxporteerd en dan verschijnt die niet meer op de export-gerelateerde spawnplaats

Ik hoop trouwens niet dat je straks voor elk voertuig die je niet kan vinden een nieuwe topic aanmaakt, één topic over export is toch meer dan genoeg. ^_^

@ Richard Alfring: Als je geen cheats wilt gebruiken kan je natuurlijk een carspawner gebruiken (alleen voor de PC). ;)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Ik kan mij twee mogelijkheden voorstellen waarom die er niet zou staan:

• missie Customs Fast Track nog niet gehaald (nodig voor export)
  • de Stretch heb je al geëxporteerd en dan verschijnt die niet meer op de export-gerelateerde spawnplaats

Ik hoop trouwens niet dat je straks voor elk voertuig die je niet kan vinden een nieuwe topic aanmaakt, één topic over export is dan toch meer dan genoeg. ^_^

@ Richard Alfring: Als je geen cheats wilt gebruiken kan je natuurlijk een carspawner gebruiken (alleen voor de PC). ;)

heb de missie gehaald, en m nog niet ge-exporteerd..

Geplaatst: (bewerkt)
Upload, als dat mogelijk is, even je savegame; dan kijk ik er even naar. ^_^

@ hieronder: Dat is in principe ook mogelijk met de PS2, mits in het bezit van armax (gebruik A.U.B. de zoekfunctie hier als je meer wilt weten te komen over armax).

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Upload, als dat mogelijk is, even je savegame; dan kijk ik er even naar. ^_^

speel op de ps2 :S

Geplaatst:

Het enige wat ik je nu nog kan adviseren (en dat staat OOK op wikigta) is om een voorbijrijdende Stretch te stelen en die in te leveren voor de export. Succes :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...