Harrison Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hallo mensen, Ik heb net SA-MP geinstalleerd en het is echt heel leuk, maar door al die cheaters en hackers werd het steeds moeilijker, dus dacht ik dat ik het maar ook zou proberen, die cheats enzo. Ik blij, want alles werkte, maar omdat als ik op Esc drukte, het pauze-menu flikkerde het maar ging deinstalleren sloeg het noodlot toe. Ik startte SA-MP maar opeens kwam het bericht: "You retard, looks like you've not edited the .ini file like you were told to! Before you can use M0d S0beit, you have to set "I_have_edited_the_ini_file" to true. Wat moet ik nu doen? Want ik baal nu wel als een stekker !
Ophion Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Kan je wat meer informatie geven over die mod? Bijv hoeveel files er zijn, hoe die heten..
Harrison Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Kan je wat meer informatie geven over die mod?Bijv hoeveel files er zijn, hoe die heten.. Er zijn volgens mij nog twee files over die ik telkens delete en telkens weer terug komen, ze heten S0beit_hack.log en S0beit_hack_old.log Bewerkt: 10 juli 2008 door Harrison
Ophion Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Je kan even in die files kijken of die zien die je moest veranderen er staat.. Zo niet, moet je even kijken je "Show hidden files" aan hebt staan.
Harrison Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Je kan even in die files kijken of die zien die je moest veranderen er staat..Zo niet, moet je even kijken je "Show hidden files" aan hebt staan. En hoe kan ik zien of ik "Show hidden files" aan heb?
Ophion Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Daar heb ik geen flauw idee van. Ik weet alleen dat er verborgen bestanden KUNNEN zijn.
.Sharingan Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Volgens mij is het ten strengste verboden, om over exploits/hacks voor GTA multiplayer te praten. Het zal denk ik ook niet lang duren, totdat een moderator dit topic sluit.
Harrison Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Daar heb ik geen flauw idee van. Ik weet alleen dat er verborgen bestanden KUNNEN zijn. Ik baal hier dus wel van, dit betekend dus dat ik geen SA-MP meer kan spelen... Ik had gehoord dat V0gelz M0d ook beter was ofzo... Is er geen programma dat .log files helemaal kan verwijderen of die .ini files helemaal kan verwijderen?
Ophion Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Er is net boven jou gezegt dat je hier niet over mag praten. Stop gewoon met hacken, man
Harrison Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Er is net boven jou gezegt dat je hier niet over mag praten.Stop gewoon met hacken, man Ik wil het juist verwijderen zodat ik gewoon weer normaal SA-MP kan spelen! Kan echt niemand me helpen? Bewerkt: 10 juli 2008 door Harrison
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Volgens mij is het ten strengste verboden, om over exploits/hacks voor GTA multiplayer te praten. Het zal denk ik ook niet lang duren, totdat een moderator dit topic sluit. Inderdaad. Mods voor SA-MP worden gezien als cheaten, wat verboden is op SA-MP, en dus ook hier...
Recommended Posts