Jump to content

Draadloos internet problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste gtaforummer, Ik heb nu draadloos intenet,maar iedere keer als ikop internet wil,gaat het niet ook al heb ik verbinding.Nu Zit ik hier met mn PSP te surfen...Weet iemamd dit,aub...en wie weet er hoe je draadloos verbinding versterkt? Want ik heb maar 20 %.en ik heb al heel mn pc verplaatst :( Help

Ik heb m'n USB adapter al verder gezet,en ik heb verbinding,maar ik kan niet surfen.Het is hetzelfde probleem als dat van Sjorzzz..

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:
hmmm heb je wel de driver gedownloadt en wat voor router heb je ?

Drivers heeft er niets mee te maken,by the way,m'n router is een B E L K I N

Geplaatst:

Heb je wel eens geprobeerd je router te verzetten? Soms kan een klein verschil zorgen voor een grote verbetering. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee,ik heb verbinding maar kan niet surfen..

Kijk,dit is het probleem:

Ik heb verbinding.Maar:

Kan niet surfen..

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:
Dan is je verbinding toch niet sterk genoeg.

Jawel,hij is sterk genoeg,want anders zou ik er niet met mn Psp niet opkunnen.Aub,iemand help me!Met die irritante Psp surfen=nachtmerrie..

Geplaatst:
Dan is je verbinding toch niet sterk genoeg.

Jawel,hij is sterk genoeg,want anders zou ik er niet met mn Psp niet opkunnen.Aub,iemand help me!Met die irritante Psp surfen=nachtmerrie..

Aan je screen te zien, is je verbinding helemaal niet sterk genoeg. Rechts onderin staat namelijk ''Signaalsterkte zeer laag''. Dus dat je uberhoud met je psp op het netwerk kan vind ik al een wonder (maar dat gaat nutuurlijk ook hartstikke traag). Probeer eerst is het advies van Nemean^inf op te volgen, dus je router proberen te verzetten/verschuiven ;)

Geplaatst:

Dan maak je hem los, een router vast zetten is nooit een goed idee. Tenzij je versterkers in de buurt hebt hangen om je signaal te versterken.

In ieder geval. Er staat signaal zeer laag, dit houdt in dat hij het signaal niet to bijna niet kan ophalen.

Probeer mijn tip op te volgen. Of verzet de router op een meer centraal punt.

Geplaatst:

Maar een kabeltje is maar10cm lang dus hij kan sowieso niet verzet worden.Zou een Usb verlenger de oplossing zijn,zodat de adapter veel verder staat?En zeggen als je een parabool achter de router staat van aluminiumfolie en een beetje aan je adapter goeie verbinding krijgt? Groetjes Miek.

Geplaatst:

USB verlenger voor een draadloze router? Euh? :?

Pak je een andere UTP kabel en gebruik je die. Zo moeilijk is het heus niet. Als je internet wilt ga je gewoon te werk zoals het moet, en daar moeten nou eenmaal dingen voor komen en weg gehaald worden.

Geplaatst:
USB verlenger voor een draadloze router? Euh? :?

Pak je een andere UTP kabel en gebruik je die. Zo moeilijk is het heus niet. Als je internet wilt ga je gewoon te werk zoals het moet, en daar moeten nou eenmaal dingen voor komen en weg gehaald worden.

Nee, ik bedoelde een Usb verlenger voor het ontvangertje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...