NikaBelic15 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik heb verhaal completed en ik zit al op 75 procent maar ik merkte net op dat sommige ook stevie in hun vriendenlijst hebben, hoe kan ik hem dan kwijt zijn? Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Volgens mij omdat je alle wagens hebt ingeleverd. Ik weet het niet zeker, want ik heb 'm nog niet helemaal uitgespeeld. Maar het maakt zo ie zo niet zo veel uit want je praat nooit met hem, alleen hij stuurt je SMS'jes met daarin wagens die hij wil. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Gebruik de Zoeker :$ Ja wat Alex zei, daar zijn zo'n 100 topics over.. Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik denk dat ik m al niet meer nodig heb want ik ben nu bezig met al die auto's halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.